Voeding 3maamden

<p>Hoi, </p><p>mijn zoontje is 3,5 maand. (Gecorrigeerd  10 weken)</p><p>ik merk dat hij niet zo lang achter elkaar wakker kan zijn (60/75 min). Hij krijgt 6 voedingen van 165ml fles. Daarna knuffelen/spelen en dan zo’n 2.5 A 3 uur slapen tot de volgende voeding. Hij slaapt Snachts nog niet meer als overdag, wel vaster. </p><p>Ik vroeg me af wat jullie denken van het schema, is zoiets een beetje ok/‘normaal’? We zaten eerst op 5 voedingen met meer per keer, maar gezien hij ongeveer 1u wakker is, wordt dat wel erg lang slapen tussen de voedingen. Hij wil namelijk wel altijd meteen drinken na het wakker worden. </p><p>Dat de nachtvoeding er is vind ik overigens niet erg. Ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal in de omgeving, vandaar de vraag. </p><p>Hij was jij 3 maanden 6kg en 60cm</p>
 
Klinkt helemaal prima!
Je kent je kindje zelf het beste! Maar wij hebben met 10 weken (zelfde gewicht en lengte) het zelfde “schema” 
Ik voed overigens wel Bv op verzoek, maar zit vaak op 6 voedingen.
sinds een aantal nachtjes slaapt hij 8 tot 9 uur door!!? dus is de nachtvoeding er sf en komen we soms uit op 5 voedingen
 
[quote quote=10199122]Klinkt helemaal prima! Je kent je kindje zelf het beste! Maar wij hebben met 10 weken (zelfde gewicht en lengte) het zelfde “schema” Ik voed overigens wel Bv op verzoek, maar zit vaak op 6 voedingen. sinds een aantal nachtjes slaapt hij 8 tot 9 uur door!! dus is de nachtvoeding er sf en komen we soms uit op 5 voedingen[/quote]
bedankt voor je reactie! wat heerlijk dat ie doorslaapt zeg :) geniet van je welverdiende slaap!
 
Hoi hoi, 
ik had precies hetzelfde met mn dochtertje, heel lang 6 flessen gehad, omdat idd ze gelijk wilde drinken na haar goede slaapje. Ik ben sinds vandaag gestart met 200 ml (ze is nu 17 weken gecorrigeerd 13). Nu merk ik aan haar dat de 165 ml echt te kort is, ze heeft echt nog honger daarna en nu zat ze lekker tevreden uit te buiken. Maar op er op terug te komen ik zou het lekker zo laten :) 
 
Terug
Bovenaan