voeding 4 dagen oud gegeven help!

A

Anoniem

Guest
Vanmiddag hebben mijn schoonouders opgepast omdat we allebei moesten werken. Mijn man 's ochtends en mijn schoonouders 's middags. Ik was gisteren vergeten om tegen mijn man te zeggen dat ze morgen een halve banaan mocht gepureerd. Ik was van plan om hier in de middagpauze nog voor op te bellen, maar helaas was het druk op het werk en heb ik niet kunnen bellen.
Mijn man heeft tegen zijn moeder gezegd dat ze vanmiddag een half potje mocht geven. Maar hij had dit niet klaargezet. Hij dacht dat ze het zelf wel kon pakken.
Ik kom thuis van mijn werk en ik vraag of ze nog een fruithapje heeft gegeten. Mijn schoonmoeder zegt ja peer. Ik was verbaasd want we hebben geen peer in huis. Ja de helft van wat nog in de koelkast stond zegt ze. Ik helemaal verbaasd. Nu blijkt dat ze vorige week donderdag ook heeft opgepast en dat halve potje in de koelkast heeft bewaard voor de volgende dag. Ik heb dat potje nooit gezien en de volgende dag dus ook niet gegeven. Ik ben van het weekend om boodschappen geweest en heb de hele koelkast volgelegd, maar heb dat oude potje nooit gezien. Nu dacht zij dus dat dit klaarstond van gisteren en heeft ze het dus vandaag gegeven.
Het is een misverstand en ik baal er enorm van. Het is fout van mij, want ik had het klaar moeten zetten of op een briefje moeten schrijven. Maar als ik een briefje neerleg met instructies (zoals ik in het begin altijd deed) is ze beledigd omdat ze zelf ook 3 kinderen heb gehad en heus wel voor een baby kan zorgen.
Ik baal ervan want onze dochter is nu super aan de diarree. Ik ben bang dat ze nog zieker wordt en houd het erg goed in de gaten. Ze is gelukkig nog vrolijk en slaapt nu lekker. Het potje was dus 4 dagen open. Wat denken jullie? Zullen er superveel bacterien in gezeten hebben? Morgen moet ik weer werken. Ik ben nu al ongerust. Ik wil haar zelf in de gaten houden als ze diarree heeft. Helaas kan dat niet.
Sorry voor het lange verhaal! Heeft iemand wel eens zoiets meegemaakt?

over bacterien weet ik het niet.

Maar tip voor de toekomst, labels plakken op de bakjes waarop staat hoe oud het is en wat er in het bakje zit. Ook al heb je al 3 kinderen opgevoed, er kan altijd wat mis gaan, blijkt maar weer.....

Diarree al over?

Hoi Jannetje,

De diarree is gelukkig over. Ik ben er zo blij mee. Ik maakte me zo'n zorgen en voelde me erg schuldig. Dit overkomt me NOOOOOOOIT meer!

Bedankt voor je reactie!
Groetjes Belle

Terug
Bovenaan