<p>Hi mama's!</p><p>Mijn vraag eigenlijk wat krijgen jullie baby's van 5+m als bijvoeding?</p><p>Ik ben met mijn nr3 wat later gestart met bijvoeden, omdat ik liever naar het kindje zelf kjjk dan de boekjes van het CB.</p><p>Hij kan nu met hulp zitten, heeft 2 ondertandjes en vind vooral het eten van z'n zusje reuze interessant?</p><p>We hebben laatst voor het eerst 4 x avocado gegeten, vond ie niet heel lekker leek het. Banaan daarintegen, die hij gister voor het eerst kreeg vond ie heerlijk en at het ook verrassend goed van het lepeltje.</p><p>Mijn probleem zit hem vooral in dat ik enorm druk ben momenteel en ook de aankomende maanden. (ik ben sinds kort alleenstaande moeder van 3 en ben nu bezig met een verhuizing, naar een woning waar veel opgeknapt moet worden)</p><p>Dusja nogmaals de vraag, wat eten jullie kleintjes van 5+ maandjes al allemaal?</p><p>(flesvoeding geef ik op verzoek, hij varieert tussen de 4 en 7 flessen meestal 180 6 schepjes)</p><p>Alvast bedankt voor het meedenken ? </p>