Voeding 9 maanden

Mijn zoontje van 9 maanden slaapt erg slecht ondanks dat hij volgens mij genoeg binnen krijgt. Nu rommelen zijn tandjes wel en zag ik vandaag dat zijn 2e voortand doorkomt maar hoe ziet jullie schema eruit?

7 u fles 200cc
10 u bord pap (bambix)
12-13 u broodje met sap
15-16 u potje fruit
2130-22 u fles met 210 cc en 7 scheppen nutrilon en 3 el nutrix
en dan komt hij slik weer rond 2-3 uur!!

Hebben jullie tips?
 
Inderdaad, ik vind het ook wel een beetje weinig hoor. Op deze leeftijd mag hij echt al wel een groentehapje mee eten.
En hij mag ook wel een lekkere fles pap van Bambix voor het slapen gaan.
Mijn zoontje krijgt
7.30 200cc + 7 eetl.bambix
10.00 half potje fruit
11.30 200cc + 7 eetl. bambix
14.30 tussendoortje en sap
16.30 potje groente + danoontje start
18.30 200cc + 7 eetl. bambix

Hij slaapt de hele nacht door tot in ieder geval 7.30 en soms wel eens tot 8.30. Op een lekkere fles pap kunnen ze een heel poosje teren hoor.
Succes in ieder geval
 
Hoi

Onze zoon krijgt als volgt. En doet het er goed op.

6.30/7.00uur fles 210cc+ 3 eetlp.bambix
10.00uur heel potje fruit of zelf maken
12.00uur 1 snee lichtbruinbr. met halve fles opvmelk.
14.30/15.00uur diksapje met koekje of een drinkbekeryogurt
17.00uur warmemaaltijd en dannoontje na
19.00/19.30uur fles 210cc met 2 eetlp.bambix.

Kris doet het er goed op wordt wel is wakker door de nacht maar van het dromen. of van dat hij de speen wilt.

 
Even een vraagje aan Suzanne. Jijn schrijft dat je kindje 200ml krijgt met 7 eetlepels bambix. geef je dit in een fles of van een bordje? Met de speen die ik gebruik (3 standen van difrax) krijgt mijn zoontje met moetite 5 eetlepels bambix erdoor. het is dan gewoon heel erg dik.
Hoe doe jij dat??
groetjes
 
Mijn zoontje krijgt zijn bambix gewoon met de fles. Ik heb het gat van de speen even aangepast ;). Ik had een 3-standenspeen van AVENT en nu heb ik met een mesje gewoon het gat wat groter gemaakt. Speen op stand 3 gehouden en dan het gaatje wat groter maken. In de eerste instantie was het nog niet groot genoeg en heb het toen nog iets groter gemaakt. Bij mijn oudste heb ik op een gegeven moment zelfs een heel klein stukje van de speen afgeknipt, maar toen was hij al 1.5 jaar.
Probeer het maar eens.

Groetjes Suzanne
 
Terug
Bovenaan