Voeding aandikken ivm reflux

<p>Ons zoontje van negen weken heeft sinds enkele dagen last van de welbekende reflux. Wij hebben alles gedaan om het tegen te gaan. </p><p>Rechtop laten zitten na het voeden</p><p>Goed boeren na het eten</p><p>Matrasje schuin</p><p>Op de rug slapen</p><p>ect.</p><p>Het enige wat ik nog niet heb geprobeerd is de voeding aandikken. Wie heeft hier ervaring mee? Is het een go of no-go?</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
Onze dochter van 16 weken gaf ook weleens een mondje terug. En op een gegeven moment dacht ik laat ik het eens indikken met johannespitmeel van de kruidvat. Dit helpte enorm bij haar. Ik doe alleen niet veel erin. Nog geen volle schep. Dit kan je even proberen wat het beste is. Tegelijkertijd ook veranderd van speendop naar nummer 3, omdat het wat dikker is en langzamer door de speen ging. Nu gaan de flesjes prima. 
 
Hoor er wel goede verhalen over, maar onze zoon kreeg er ontzettende verstopping van. Maargoed, hij was al een beetje een ‘lastige poeper’ ? dus of je die bijwerking krijgt heeft misschien ook met een bepaalde aanleg te maken.
 
Hielp overigens wel heel goed tegen spugen hier! Alleen moet je niet de dosering op de verpakking aanhouden (iets minder wel), anders krijg je echt een soort dikke pap.
 
Terug
Bovenaan