<p>Dag allen,</p><p>Ik ben in juni jl. gestopt met de pil. Mijn cyclus ziet er tot nu toe zo uit: 95 - 31 - 38 dagen. Ik zit nu op dag 9 van de volgende cyclus. De 1e cyclus was een ramp zoals je ziet, maar de 2e en 3e komen gelukkig aardig weer bij de 4.5-5.5 week. Op dit moment ben ik dus nog niet helemaal regelmatig, nou vind ik het niet erg als het een paar dagen verschilt maar ik wil niet dat mijn cyclussen weer langer worden. Ik las op verscheidene sites dat voeding een positieve invloed kan hebben op je cyclus lengte. In de zin van: genoeg groente/fruit, volkoren producten, weinig alcohol, weinig suikers. Nou eet ik over het algemeen altijd gezond, ik drink nooit, sport genoeg maar ik ben wel een enorme snaaikont (met name chocola etc.). Ik neem me dan afgelopen maanden steeds voor om dit even niet te nemen en te kijken wat er dan met mijn cyclus gebeurt, maar laten we het erop houden dat december niet echt een gunstige maand daarvoor is ;-) </p><p>Heeft iemand ervaring met het beïnvloeden van je cyclus puur door gezond te eten? Zo ja wat adviseer je me? Ik hoor graag...</p>