Voeding baby 10 weken

Mijn dochter is 10 wkn oud en ik gaf haar 5 x 120 en 4 schepjes. Ik zag wel of ze 's nachts kwam en aan de hand daarvan deelde ik de dag in of kreeg ze een 6e fles.
Ze ligt nu in het ziekenhuis en nu willen ze haar op 6 flessen zetten van 120 en schepjes. Starten om 06.00 / 09.30 / 13.00 / 16.30 / 20.00 / 23.00
Hoevaak en hoeveel krijgen jullie kindjes.
Ze is +/- 52cm ( bij geboorte 46 cm) en weegt 4660 gram

Groeten
Marieke
 
hoi wat vervelend dat ze in het ziekenhuis ligt niets ernstigs hoop ik???
mijn zoon kreeg rond de drie maand al 5 flessen van 180 hij is nu 4 maand en zit nu op 4   flessen twee van 210 met 7 schepjes en twee van 180 met 6 schepjes.
hij wilde sávonds pertinent niet meer drinken en ik dacht zie wel of hij slaapt en hij slaap van 18.30 uur tot de volgende ochtend 6.30 uur.
Waarom willlen ze in het ziekenhuis in een keer naar 6 flessen als jij er 5 geeft???
 
hoi Marieke,

Wat vervelend dat je dochter in het ziekenhuis ligt vreselijk is dat!
Ik heb altijd begrepen dat ze maximaal 150 ml mogen hebben per kg lichaamsgewicht, tot dat ze boven de 6 kilo zijn dan mogen ze maximaal 1000cc hebben.
Misschien vinden ze dat er anders te lang tussen de laatste en de eerste fles zit? of dat ze nog niet groot genoeg is om er 4 uur tussen te laten?
Maar je kunt het toch gewoon vragen? Ze zullen waarschijnlijk niets doen wat niet kan.

sterkte hoop dat ze snel opknapt en naar huis kan!

groetjes bianca
 
Hoi, Mees is nu ruim 10 weken oud en eet veel! Hij is ruim 60 cm lang en weegt zo'n 6 kilo. Hij krijgt nu 5x180 (soms zelfs iets meer) en dan ook nog Nutrilon Forte, met wat verdikt met johannesbroodpitmeel omdat hij zo gulzig eet en daarom spuugt! En nog wordt hij tussen 4 en 6 wakker van de honger.... iemand nog tips?

Lastig he? Ik vind het allemaal erg meevallen, behalve de voeding. Wat een gedoe... niet te veel, niet te weinig, niet te vroeg, niet te laat....

Groetjes, Claudia.
 
Terug
Bovenaan