<p>Hey allemaal, dit is mijn eerste topic!</p><p>Dit word een lang verhaal dus alvast bedankt voor jullie geduld. Onze kleine man, Cody, is nu 12 weekjes oud en woog op 6 december 4100 gram wss nu zo ongeveer 4700 gram. We hebben met hem kwa voeding heel veel te verduren gehad. BV geprobeerd eerste week maar mocht helaas niet zo zijn, overgestapt op KV kwamen we er al snel achter dat hij last heeft van (verborgen) reflux, nu in combinatie met nutriton om de voeding te verdikken hebben we het goed onder controle. Echter zit ik de afgelopen dagen met heel veel onzekerheden kwa zn hoeveelheden voeding en slapen. Eerst kreeg hij 150/5 niet afgegoten en dat ging er goed in, werd zelfs te weinig. Hierdoor zijn wij toen omhoog gegaan 180/6 niet afgegoten om te kijken hoe ver die zelf komt. Zijn ritme was toen:</p><p>09:00/12:00/16:00/20:00 (daarna naar bed)/ 04:00-04:30. </p><p>Toen weigerde hij telkens zijn ochtendfles, heb toen gelezen dat dat dan komt omdat je baby dan nog vol kan zitten van zijn nachtfles. Hebben toen zijn fles weer verlaagd naar 150/5 alleen vanmiddag vroeg die om meer en heeft die 210 cc op. Maar sinds een paar dagen is zijn ritme ook helemaal door de war.</p><p>07:00/12:00/17:00/22:00 (daarna naar bed) en meld die zich om 04:00-04:30 maar met een speentje is die dan op zich tevreden alhoewel hij dan wel onrustig verder slaapt tot 07:00. Ik vraag me af of ik er goed aan doe om geen fles te geven om 04:00-04:30. Zou betekenen dat die namelijk dan maar 4 voedingen krijgt in 24 uur of reken ik dan verkeerd? ??<br /><br /></p><p>Help the mommy out, mijn brein werkt overuren en snapt er niks meer van. En wil graag rust en regelmaat voortzetten!</p><p>Groetjes,</p><p> </p><p>Demi!</p>