voeding baby 20 weken

<p>hooihooii</p><p>ik heb een meisje van 5 maand.</p><p>ik geef borstvoeding,niet life maar ik kolf.</p><p>nu was mijn vraag, ik zie overal voorbij komen dat babys al 4/5 voedingen per dag heeft .</p><p>maar mijn meisje die drinkt nog weleens 8/9 flessen per dag. geen volle flessen, de ene keer 100/120 cc</p><p>waar zou dat aan liggen? heeft ze gewoon behoefte aan meer flessen.. kleinere beetjes maar wel vaker de flessen.</p><p>of zit er gewoon niet genoeg voedingstoffen in mijn borstvoeding?</p><p>nu zit ze denk ik al een tijdje in een sprong. vandaar dat ze ook iets vaker komt. maar ook al zit ze nie in een sprong kwam ik nog echt uit op 7/8 voedingen per dag.</p><p>iemand ervaringen mee?</p><p> </p>
 
Die 4/5 voedingen is meestal echt gebaseerd op flesvoeding. Mijn kids dronken aan de borst op die leeftijd ook wel 8x per dag en wanneer ik een flesje afgekolfde melk gaf was dat ook max 100ml. 
 
nee ze heeft er ook echt genoeg aan.
ze spuugd de fles dan ook echt gewoon uit. en houd dan stijf haar mond dicht.
de ene keer dan komt ze om de 3 uur. snachts laat ze er weleens 4 uur tussenzitten.
maar vanacht kwam ze om 02:30 en om 04:30 weer terwijl ze echt een fles van 130 cc had opgemaakt.
dacht misschien dat ze de speen wil. maar ze wilde toch echt om 04:30 wee een fles van 120 cc.
heb ook weleens geprobeerr om haar dan snachts een fles van 180 te geven maar dan blijf ik echt met 60/50 cc zitten. dan wil ze echt niet meer. en dat is zonde,mijn produxtie is niet heel erg hoog(wel genoeg).. en heb niet veel voorraad,maar als ze zo vaak elke keer komt dan zit ik snachts ook gewoon echt 1/2 keer te kolven,en dat breekt me dan wel een beetje op,..dus dan maak ik flessen van 130/140cc en die gaan dan 9 van de 10 keer wel leeg en dan valt ze in slaap. maar dan is het nadeel dat ze toch echt om de 2/3 uur komt. 
 
Terug
Bovenaan