Voeding baby 4 weken.

Onze kleine meid is bijna 4 weken. Voedingen zijn altijd goed gegaan.
Vorige week zijn we op advies cb over gegaan op om de 4 uur 120cc. Sindsdien geeft ze veel terug, zijn haar buikkrampen erger geworden en heeft ze nog maar om de dag een luier en dus moeten met de ontlasting kwijt te raken.
Ik dacht dit is teveel voeding, maar aan de andere kant meldt ze zich ook nog regelmatig ondanks de grote fles om de 3 uur...
Toch terug gegaan naar om de 3 uur 90cc maar klachten blijven aanhouden.
Ze is 4100 gram dus op gewicht mag ze gerust wat meer hebben.
Vanmiddag naar het cb maar ben benieuwd hoeveel jullie je kleintje geven en of ze dan tussendoor gewoon die 3 uur slapen en rustig zijn.

Hier 16 weken en gewoon om de 3 uur.
ik wil ook niet meer per keer geven ivm de grote van de maag. Je hebt op internet hele mooie schema's met de natuurlijke maaginhoud/ grote van een baby.

Hier kleintje 9 weken en wij geven om de 3 uur 150cc. Altijd om de 3 uur gegeven. Snachts slaapt hij (meestal) door n krijgt hij s'morgens weer. Boert je kleintje wel goed genoeg? Kan zijn dat er wat lucht vastzit. Je zou voorzichtig met de thermometer "rondjes" kunnen draaien dan komt er meestal veel lucht en ontlasting vrij. Sab simplex uit Duitsland is ook heel erg goed!

Ja boeren kan ze als een volwassen kerel. Haha. De eerste boer is alleen lucht en daarna komt een keer of 2 de voeding terug. 
Termometer werkt helaas ook niet. 
Zijn sinds gister weer terug op om de 3 uur 90 cc. Hopelijk wordt het met een paar dagen beter. 

Nee. Het overgestapt op voeding. We gebruiken nu avent flessen met speen nr 1. 
Net bij consultatiebureau geweest waar ze gelukkig ( niet voor haar ) maar ook even naar werd zodat ze het zagen. Ze vermoeden teveel voeding wat ze slecht verteert. Houden op 90 cc elke 3 uur en als het met een week niet beter is op omnio voeding over. 
Ben benieuwd. 

Voor de ontlasting zou je een theelepeltje olie door de voeding kunnen doen. (Zonnebloemolie, olijfolie etc.)
dat helpt bij mijn dochter, ze is nu 13 weken en nog steeds harde ontlasting al vanaf het begin.
ik zou niet beginnen met gelijk elke voeding maar om de voeding omdat het dan ineens heel dun kan worden.
dit was ook een advies van Cb trouwens.
als je merkt dat ze drukt de beentje naar de buik toe drukken dan kan ze meer kracht zetten of idd met de thermometer maar zeker geen rondjes draaien!!
gewoon zoals je normaal zou tempen!
hopelijk gaat het snel beter met de ontlasting.

Terug
Bovenaan