Voeding baby 7 maanden

Hallo iedereen, onze zoon is nu 7 maanden en ik vroeg me af wat jullie je baby van die leeftijd geven aan eten... Onze man krijgt dit voorgeschoteld op een dag :)

FV (180)
FV (180)
Fruit
FV (150)
Warme hap: aardappel, groente. Soms met wat vlees/vis
FV (180)

Hij eet nog geen brood. Geven jullie al brood?
We hebben geprobeerd hem rijstebloem/pap te geven maar bij 4 mnd vond hij dat niks en de 6mnd variant vindt hij ook niks.

Het is een tevreden mannetje en zit qua gewicht en lengte op t gemiddelde.

Geven jullie iets tussendoor zoals rijstwafeltje etc?

Groetjes!

 
Heey! 
 
Hier een zoontje van bijna 8 maanden. Bij ons ziet het er ook zo uit als bij jou. Alleen hij eet al wel een boterham op. Ook wordt er tussendoor water/diksap aangeboden. Als er ruimte is krijgt hij wel eens een liga, maisfinger, rijstewafel. Maar krijgt het niet standaard elke dag. En bij de warme maaltijd krijgt hij er altijd vlees bij. En na de maaltijd nog een klein beetje yoghurt. 
Hier ook een mannetje dat pap helemaal niks vind. hihihi. 
 
Mijn dochtertje bijna 8 maanden. Ze begint met 180+6 fles. Rond 10 uur fruit en 12 uur eet ze een broodje. Dit doet ze vanaf 6 maanden al. Ze vindt het heerlijk. Rond 2 uur fles van 150+5 rond half 4 klein babykoekje en wat water en diksap. Rond 5 uur groente en 7 uur laatste fles 180+6. Komende maand ga ik die middelste fles er tussenuit laten. Dan zit ze nog op 2 flessen. 
 
Bedankt voor de reacties! Vandaag heeft onze man voor t eerst brood geproefd. Groot succes hahahaha. Was nu nog meer sabbelen dan echt eten maar goed... er is een begin. Kunnen we straks derde fles vervangen door water/diksap. Nogmaals dank voor reacties. Fijne avond
 
Terug
Bovenaan