Voeding baby 7 weken

<p>Hoi, </p><p>Mijn zoontje is sinds gister 7 weken oud. Hij krijgt op het moment 5 flessen van 150cc kunstvoeding. Dit komt neer op 170cc melk in het totaal. Hier zou hij toch zeker 4 uur mee vooruit moeten. Dit is echter niet zo, vaak is het na 2.5u al huilen en zeuren en is het na 3u vaak al krijsen. Als we hem dan de fles geven zie je hem terug ontspannen en is hij weer rustig.</p><p>Herkent iemand dit? Ik kan toch moeilijk al naar flessen gaan van 180cc water?</p><p>Al in overleg gegaan met de dokter. Hij adviseerde om de flessen voor de gehele dag al klaar te maken en dan te vullen tot 180cc zodat ie per fles 10cc meer krijgt</p><p>In elke fles zit ook al johannesbroodpitmeel voor tegen het spugen.</p><p>Ik ben benieuwd of iemand dit ook herkent.</p>
 
Onze dochter is nu 10 weken oud, ze heeft +/- 1,5 week geleden ook zoiets gehad, ze kon toen ook flessen van 180ml op. Dit ook gewoon gegeven, ze kreeg toen  ook met jbpm erdoor. Dit nu aan het afbouwen en ze spuugt heel soms nog een mondje maar dat is wel normaal. Maar drinkt nu 120-150ml op. Misschien is het een groeispurt dat ze rond die leeftijd even extra voeding nodig hebben? 
 
Hoi
Mijn dochter had in het begin ook veel honger en had al snel flessen van 180 +6 en dronk toen nog steeds om de 3 3,5 uur zolang ze niet boven een liter voeding zitten is het toch goed heeft je kleintje daar nog steeds niet voldoende aan kun je overleggen of je over moet stappen op voeding voor hongerige baby's 
 
Terug
Bovenaan