Dank voor jullie reacties. Maar even voor de duidelijkheid; ze krijgt dus vier flessen, geen vijf! Elk van 210 cc met zeven schepjes voeding. Ik blijf dus ruim onder de liter. Ook drinkt ze haar flesjes niet altijd leeg. Vooral van haar laatste flesje blijft vaak nog wel wat over. Zo'n 30 tot 60 cc. Dat was ook al zo toen ik haar nog vijf flessen gaf en daar sliep ze de hele nacht op. Overdag laat ze ook wel staan, maar niet zo veel. Soms zo'n 20 cc. Nooit meer. Ook dat was al zo voor ze fruit, sapje en vier flessen kreeg. Het is dus echt niet zo dat ik het er bij haar in prop. Ze krijgt niet meer dan ze wil. Dat geldt ook voor haar hapje en sapje.
Daarbij is ze al groot sinds haar geboorte, vier kilo bij 53 cm en was ik ook een joekel van een baby (65 cm bij drie maanden). Ze heeft het dus niet van een vreemde...
Misschien willen jullie, bovenstaande aanvulling meegenomen, nog eens commentaar leveren op mijn dagritme?! Ben benieuwd.
Daarbij is ze al groot sinds haar geboorte, vier kilo bij 53 cm en was ik ook een joekel van een baby (65 cm bij drie maanden). Ze heeft het dus niet van een vreemde...
Misschien willen jullie, bovenstaande aanvulling meegenomen, nog eens commentaar leveren op mijn dagritme?! Ben benieuwd.