hallo,
ik krijg maar geen ritme in het voeden.
mede omdat ik twee verschillende meningen heb gehad van het cb en de zorglijn.
de cb denkt dat ze honger heb en de zorglijn denk dat het krampjes zijn.
ik mag van het cb 130ml geven. volgens het pak friso ook.
alleen van het cb moet het 5 a 6 voedingen zijn en volgens frisio 5 voedingen.
en als je het gewicht maal 150 doe dan mag ze maar 110 hebben.
ze weegt 4270 gr. en is bijna 4 weken.
er zit ook geen ritme in de ene keer wil ze na 2 uur al eten en de andere keer moet ik haar bijna na 5 uur wakker maken.
sinds twee dagen zit ze op de 130 met een klein schepje nutriton, wegens te snel drinken.
ook blijf ze erg lang wakker soms tot de volgende voeding. het eerste uurtje gaat dan goed, daarna blijf ze huilen, een speen wilt ze niet, alleen mijn pink, als ze dan in slaap valt leg ik haar terug en na een paar min. begint ze weer te huilen.
helaas is dit ook wel eens na een nacht voeding.
ik heb nog een dreumes lopen van bijna twee, en dit maakt het er niet makkelijker op die wil haar aandacht ook.
ik hoop dat jullie me raad kunnen geven.
bij de eerste gaf ik borstvoeding dus de fles is nieuw voor mij, altans de eerste drie maanden.
groetjes henny
ik krijg maar geen ritme in het voeden.
mede omdat ik twee verschillende meningen heb gehad van het cb en de zorglijn.
de cb denkt dat ze honger heb en de zorglijn denk dat het krampjes zijn.
ik mag van het cb 130ml geven. volgens het pak friso ook.
alleen van het cb moet het 5 a 6 voedingen zijn en volgens frisio 5 voedingen.
en als je het gewicht maal 150 doe dan mag ze maar 110 hebben.
ze weegt 4270 gr. en is bijna 4 weken.
er zit ook geen ritme in de ene keer wil ze na 2 uur al eten en de andere keer moet ik haar bijna na 5 uur wakker maken.
sinds twee dagen zit ze op de 130 met een klein schepje nutriton, wegens te snel drinken.
ook blijf ze erg lang wakker soms tot de volgende voeding. het eerste uurtje gaat dan goed, daarna blijf ze huilen, een speen wilt ze niet, alleen mijn pink, als ze dan in slaap valt leg ik haar terug en na een paar min. begint ze weer te huilen.
helaas is dit ook wel eens na een nacht voeding.
ik heb nog een dreumes lopen van bijna twee, en dit maakt het er niet makkelijker op die wil haar aandacht ook.
ik hoop dat jullie me raad kunnen geven.
bij de eerste gaf ik borstvoeding dus de fles is nieuw voor mij, altans de eerste drie maanden.
groetjes henny