Voeding bij 6 weken

Mijn dochter is nu 6 weken en  4,5 kilo  nu geven wij haar  6 voedingen van 150 cc ('s nachts moet eigenlijk van cb 90 zijn). Ze kwam regelmatig dus om de 4 uur en heeft 2 nachten doorgeslapen ze kreeg de laatste voeding om 22:00 en de 1e om 06:00.
Sinds gisteren is de regelmaat er helemaal uit ze komt standaard 1 uur eerder voor voeding en heeft om half negen 's avonds 150 cc gedronken, ik wou haar wakker maken voor laatste voeding (om 23:00) dus al wat later dan normaal maar ik kreeg haar niet wakker ik heb ook nog luier verschoont hielp ook niet. Ik heb haar weer terug gelegd en ze is verder gaan slapen, nu kwam ze om 02:00 en ze viel telkens weer in slaap telkens als ik haar terug legde in bed begon ze weer te huilen, ze heeft toch iets van 120 cc gedronken maar ik ging om half 4 pas weer mijn bed in (zij dus ook).
Ze kwam om 05:00 weer voor voeding en om 07:00 weer en om half negen was ze weer present. Ze heeft met de voeding van 07:00 en half negen samen 150 gedronken.
Om half twaalf kwam ze weer en heeft 130 gedronken.
Ze krijgt voeding met dodi fles omdat ze te gulzig is en soms de hele flesjes er weer uit gooide daar hebben we nu niet zo'n last meer van.

Hoe kan het dat ze ineens zo van slag is? Regeldagen lijkt mij niet ze krijgt geen bv niet gehad ook? en hoe kan ik er voor zorgen dat er weer een beetje regelmaat in komt?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Lilian

Hoi,

Tja.. als ze zo jong zijn (en later ook nog hoor) verandert het schema voortdurend. Ik wordt er ook wel eens moe van. Dan heb je eindelijk een beetje ritme en dan wordt dat ineens weer helemaal anders. Ik zou het gewoon maar even aankijken. Mijn dochtertje kreeg toen ze 6 weken was nog bv, maar was soms ook niet wakker te krijgen voor de laatste voeding. Dan had ik zo'n zelfde nacht als jij beschrijft. Meestal komt er na een paar dagen wel weer ritme in. Hou vol.

groetjes,

Desiree

Terug
Bovenaan