Voeding door iemand anders?

Ff een rare vraag misschien
Maar er is ons in het ziekenhuis verteld dat het beter is om de eerste periode zelf de kleine de fles te geven ipv andere.
Dat advies volgen wij dus ook netjes op maar ik begreep ook van diegene die naast me in het ziekenhuis lag dat zij dat advies niet had meegekregen.
En misschien klinkt het egoistisch maar ik wil ook eigenlijk niet dat iemand anders mijn zoontje de fles geeft
Of is dat nu wel weer heel erg gedacht...
Ik kan het zo wie zo al niet zo vinden met mijn schoonouders dus hoe langer ik hun kan "pesten" des te beter.
Ik en mijn man weten precies wanneer we even moeten stoppen zodat hij kan boeren
Dat hebben we nu wel geleerd. Als we hem op tijd laten boeren dan spuugt hij haast tot niet
Ik weet/denk dat als iemand anders hem de fles gaat geven dat hij dan echt moet spugen,

Vinden jullie mij heel erg overdreven of hebben jullie dat ook ( gehad)?

Groetjes
Jolanda moeder van Kyano Owen geb 12-06-2007

Ik vind het zeker niet raar dat je zelf het flesje wil geven zeker in het begin je moet nog zo wennen aan je baby, en hij aan jullie als hij steeds andere gezichten ziet die hem het flesje geven.
En het is tijd zat dat als er eens iemand bij je op komt passen dat ze even van te voren dan een flesje geven .

hoi jolanda,

helemaal geen overdreven reactie. lekker zelf je kleintje de fles geven. en vooral niet door iemand waar jij geen goed gevoel bij hebt. ook al zijn dit opa en oma. jammer, het is jou kind en jij moet je er prettg bij voelen. ik heb bij mijn zoontje( inmiddels 15 maanden) toen ook vanuit het ziekenhuis hetzelfde advies gekregen. hij was dan wel 6, 5 week te vroeg, maar paps en mams kennen hem toch het beste. en dat geld bij jou ook!
als je bostvoeding had gegeven, had ook niemand de fles kunnen geven.
succes en luister naar je gevoel!

groetjes cindy, moeder van lars

Heey,

Nee hoor, zeker niet overdreven.
Het is toch heel logisch dat je je kindje zelf de fles wilt geven..

De eerste weken heb ik het ook zelf gedaan..
Nu is mijn dochter 14 weken en ik ben eigenlijk altijd diegene die flest.
Soms mijn moeder en oma en een goede vriendin maar verder doe ik het..
Zelfs de papa heeft het pas 1 x gedaan maar hij vraagt er niet om en vind de
hele kleine ook nog niet veel aan, wel jammer hoor!!
Maar ik ga het echt niet elke keer vragen.
Als hij esmee vast heeft en ik kom met de fles aan en wil hem aan mijn man geven, heeft hij esmee al bijna in mijn schoot geworpen..

Dus ik doe het lekker zelf en geniet daar vreselijk van..

groetjes simone

Hoi,

Tja, ik vind dat iedereen je beslissing MOET respecteren, jij bent immers de moeder/ouder.
Zelf was/ben ik er niet zo moeilijk in, maar het is zeker begrijpelijk!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Terug
Bovenaan