Voeding dreumes 1 jaar

Hallo allemaal,
Een vraagje over mijn dreumes die nu 2 weken 1 jaar is. Het gaat om voeding, vooral avond eten is altijd een ding geweest met hem. Hij eet dit niet tot nauwelijks. Wel lust hjj vanaf het begin graag brood, avocado, komkommer, rijstwafel, fruit.
Ik heb hem altijd borstvoeding gegeven, dit is naarmate hij ouder werd minder geworden (vanzelf). Nu komt hij sinds 2 weken weer ontzettend veel vragen voor borstvoeding! Hij komt letterlijk naar me toe gelopen en wijst naar mijn borsten ?.. Wel grappig maar vraag me af hoe het komt dat hij ineens weer behoefte heeft in meer borstvoeding.

Iemand die dit herkent of een antwoord heeft hierop? Hij heeft geen honger lijkt mij want hij eet dus wel genoeg brood en dergelijke.

Bedankt alvast!

Ps: lees ik nou goed dat de app ermee gaat stoppen? Wat jammer want hier had ik zoveel aan!
 
Kan niet echt een heel nuttig antwoord geven, maar mijn boef is bijna 1 en doet min of meer hetzelfde. Krijgt overdag en voor slapen gaan grote fles als extra aanvulling, maar toch ‘s nachts willen inhalen en dan alleen maar de borsten willen.. Wat wij doen (beetje gebaseerd op kinderopvang)

7:00- ontbijt (eet 4 stukjes en gooit er 12 op de grond)

8:00 grote fles (komt hier echt om vragen, weigert pap)

tussendoor ergens cracotte en fruit

lunch boterham met smeerkaas oid. Eet er soms 2, soms een halve.

Grote fles voor middag slaapje

‘s middags cracker, maischips, losse boterham

avondeten: voedsel om zelf te eten en potje (daarvan schuif ik er tussendoor happen in, dat zelf eten levert helemaal niets op)

Voor slapen ook nog fles.

Helemaal niet wat hoort bij een jaar, maar onze baby gaat eindelijk een beetje slapen, nu hij bijna dreumes is. Eet nog niet zo. Was met dochter beetje zelfde, rond maand of 14 begon ze opeens echt te eten, toen ze liep.
 
In ieder geval bedankt voor je antwoord. Idd als ik het zo lees beetje herkenbaar ? ik vind het af en toe maar lastig allemaal hoor... Eerste kindje hier dus dan probeer je alles zo perfect mogelijk te regelen maar dat lukt gewoon niet?

Hij komt verder netjes aan in gewicht dus dat zit ook wel goed...
 
Hier is de planning als volgt met 11.5 maand.De hele dag door drinkt ze slokjes water. Meer melk in de ochtend lukt.
7.00 150 cc melk en een boterham met beleg
9.00 fruit
11.30 twee broodjes (of een broodje en soep, of broodje en cracker)
14.00 snackje (mais, rozijn, soepstengel, fruit enZ)
15.30 snackje (mais, rozijn, soepstengel, fruit enZ)
17.00 avondeten
19.00 fles 240 cc
En vanacht wilde ze ineens ook een flesje melk ?.

 
Terug
Bovenaan