<p>Hallo,</p><p>Ik heb een vraagje. Namelijk wat is jullie schema van jullie zoon/dochter van rond de 10 weken oud?</p><p>Mijn dochter is inmiddels ook al 10 weken oud. Met 7/8 weken heeft ze een week in het ziekenhuis gelegen,omdat zij extreem veel huilde. We hadden toen thuis ook helemaal geen rituelen laat staan een schema meer. Inmiddels gaat het ietsjes beter en slaapt ze zelfs al door s nachts. </p><p>Nu is haar schema ongeveer:</p><p>07:30u wakker maken, luier, borstvoeding, spelen, inbakeren, slapen.</p><p>10u word ze vaak zelf wakker , badje/wassen, borstvoeding, inbakeren slapen (wat ze dan vaak niet wil)</p><p>12u /12:30u wakker , luier , borstvoeding, spelen, inbakeren , slapen</p><p>16u /16:30u Wakker , luier, borstvoeding, spelen ,inbakeren,slapen.</p><p>Meestal wil ze tot de voeding van 20u niet meer slapen en blijft ze jammeren/huilen/krijsen. Vaak pak ik haar dan in de draagdoek of gaan we een stukje wandelen. Helemaal niet handig met mijn eigen etenstijd. Hoe doen jullie dit?</p><p>Vaak rond 19:30u gaan we weer naar boven en doen we het ritueeltje weer. Luier verschonen , borstvoeding, inbakeren, slapen.</p><p>23u wakker maken, kunstvoeding 90ml met 30ml bv , inbakeren , slapen. </p><p>Hierna slaapt ze dus door tot 07:30u</p><p>Ze wil niet in de box spelen, dan is het vrijwel meteen krijsen. Alleen bij mij of haar vader op schoot. Hoe doen jullie dit?</p><p>En als ze in haar bedje en we leggen haar neer begint ze ook altijd te krijsen. Soms valt ze dan na 15min in slaap. Maar soms duurt het ook wel een uur of gaat ze helemaal niet slapen. Tips? </p><p>Gisteren was ze bv om 13:30u al wakker en bleef ze krijsen. Wat doen jullie dan? Want ik mag haar niet te vaak oppakken, dragen en al helemaal niet voeden. Dit ging namelijk mis voor de ziekenhuis opname. Toen sliep ze alleen bij mij en zat ze ongeveer overdag elk uur aan de borst.</p><p>Oeps het is een wat langer bericht geworden dan verwacht ? Maar hopelijk hebben jullie wat tips voor mij en schema's. </p><p> </p><p>Ohja nog 1 vraag. Ik moet straks weer beginnen met werken en dan moet ik om 06:45u al het huis uit. Hoe hebben jullie dit gedaan met bv? Omdat zij nu pas om 07:30u wakker word. Moet ik haar dan eerder naar bed brengen? Maar als ik dat doe is het hele dag schema in de war en komt ze waarschijnlijk niet aan 6 voedingen. </p><p> </p><p>Oke dit was het dan echt ?</p>