voeding eraf????

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,
De vraag zal vast en zeker al  wel een keer voorbij zijn gekomen, maar moet dan diep graven om hem op te halen.
Wie van de ervaren moeders kan mijn helpen.
Volgens het cb mag ik met 5 maanden de laatste voeding erafhalen.(ik geef nog volledig  bv).
Hoe kan ik het beste de laatste voeding laten vervallen.
In een keer gelijk de voeding eraf, of rustig per half uur afbouwen. Moet ik met een fruithapje beginnen?Hoe ziet zo'n schema er dan uit?
Wie oh wie weet er een antwoord!
Alvast erg bedankt en hele fijne feestdagen voor iedereen!
Groetjes Naomi (mv Maud 29-07)

Hoi. Ik geef mijn zoontje (van 12 juli, dus ruim 5 maanden) ook nog steeds volledige bv maar ik geef al heel lang de voeding van 23 uur niet meer.. Hij viel altijd rond 8 uur in een diepe slaap en als ik hem dan wakker moest maken voor die voeding was ie helemaal uit zijn ritme en werd vervolgens heel vaak wakker.. Hij word dan wel 's nachts nog wakker voor een voeding maar dat deed ie toen ook.. Hij gaat hier gewoon om half 8 8 uur naar bed, en meestal komt ie dan tussen 3 en 5 ergens nog een keer.. Leuk is anders, maar ach je went eraan hahaha..
Ik wilde binnenkort ook beginnen met een fruithapje te geven. En hij geeft dan vanzelf wel aan wanneer ie van mij voeding wil..
Ik denk dat je het beste hem gewoon voor je hem naar bed wilt brengen nog een voeding geeft en daarna aan hem zelf over moet laten wanneer hij dan weer komt.. Tenminste zo zou ik het doen..
Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan