Voeding in America

Heeft iemand misschien ervaring met de babyvoeding die te koop is in de Wallmarkt in America, wij gaan een maand op vakantie en ik twijfel of ik de voeding mee neem of daar wil kopen. Groetjes Peggy
 
He Peggy,
tja, dat wordt nogal wat melk voor een maand he?! Anders even een mailtje sturen naar het merk dat je gebruikt om te vragen of en waar het in de US te verkrijgen is. Ik heb veel gereist met de oudste en toen ze eenmaal flessenmelk dronk heb ik wel altijd poeder van thuis meegenomen. Anders een pak meenemen om die te kunnen mengen met plaatselijke melk?

Groetjes en veel plezier op vakantie.
Tineke
 
Hi Peggy,
Wij zijn afgelopen najaar met onze zoontje van 6 maanden naar Amerika geweest. Wij hadden zelf  1 pak  poedermelk meegenomen en een paar fruitpotjes en sap  voor de eerste dagen incl. luiers etc.

Eigenlijk overbodig.. want alles hebben ze daar ruimschoots in de winkels en die zijn 24 uur per dag bijna open. Nutrilon konden wij niet vinden, maar wel Similac en diverse andere merken. Overstap maakte onze zoontje zonder problemen.

Ook in diverse andere supermarkten hebben ze meer dan voldoende mogelijkheden.

Heel veel plezier en geniet er lekker van.
 
Hallo Tineke en Kai,
heel erg bedankt voor jullie reactie, ik  had Nutricia gebeld en hoorde dat  Nutrilon niet te krijgen is in America en ik gebruik de Nutrilon Forte.
Kai, weet jij misschien ook, of ze dan van een ander merk ook iets voor hongerige baby's hebben?? En, kom ik met babyvoeding door de douane? Ze zijn met heel veel levensmiddelen erg streng!
Tegen die tijd is onze Matthew 7,5 maand oud en misschien is het inderdaad niet zo'n probleem om dan een ander merk te gebruiken, omdat hij dan ook andere dingen mag eten, dan alleen maar melk. Maar waarschijnlijk zitten we dan nog wel op de forte. Ergens vind ik het ook wel een beetje eng, want wat moet ik als ik niet genoeg voeding bij me heb voor een maand en hij lust een ander merk niet of doet het er niet goed op, waarschijnlijk maak ik me druk om niks, maar ja......
Groetjes van Peggy.
 
Kai, ik  heb nog een vraagje aan jou!

Hebben jullie ook gereist in een camper? En hadden jullie de maxi-cosi, campingbedje, (wipstoeltje), kinderwagen  etc. allemaal meegenomen vanuit Nederland of hebben jullie daar het een en ander gekocht? Want onze camperverhuurder kan voor die dingen niet zorgen, i.v.m. de veiligheid willen ze geen enkel risico lopen, om te voorkomen allerlei dure procedures te krijgen, als er iets mis mocht gaan. Typisch Amerikaans!! Maar dat betekent wel een boel gesjouw voor ons.

Groetjes Peggy.
 
Peggy,

Wij wonen in America en wat de melk betreft ze hebben hier in principe geen Forte melk
Maar de melk is hier wel dikker van substansie dan in Nederland wij gebruiken Similac en dat hebben we in Nederland ook gebruikt en dat was zelfs al anders, in Nederland is het dunner. Maar onze zoon 5 maanden (toen)  had er geen last van.
Anders kan je ook nog Rice Cereal/ Oatmeal Cereal toevoegen om het iets steviger te maken.
Een Maxi Cosi zou ik zelf mee nemen deze kan je gewoon inchecken als bagage zonder extra kosten. En een kinderwagen/buggy mag je mee nemen tot de ingang van het vliegtuig en die is wel handig om mee te nemen.
Wat ze hier wel hebben zijn Playyard/Play Pen die zijn wel handig je kunt het overdag als speelruimte gebruiken en s'nacht als bedje het zijn eigenlijk gewoon luxe Campingbedjes en voor +/- 40 dollar heb je er een.
Wat voeding uit nederland betreft die kan je gewoon meenemen je mag zelfs open blikken meenemen in je handbagage wij hadden het alleen in een tupperware bak gedaan. Maar in je koffer mag je gewoon afgesloten blikken flesvoeding meenemen.
Fruit en groente hapjes hebben ze hier ook misschien niet zo uitgebreid als in Nederland maar je kan het meeste wel krijgen daarvoor kan je misschien alleen beter
naar een Fry's of Safeway supermarkt gaan.
Hier de web link van de wallmart kan je orienteren of je dingen wilt kopen of meenemen.
http://www.walmart.com/baby

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel
 
Hi Peggy,

De moeder van Mitch heeft gelijk, je kunt gewoon poeder etc. die open is meenemen in het vliegtuig. En in je koffer stop je gewoon wat extra Nutrilon verpakkingen.

Wij zijn op 1 plek gebleven en hebben de maxi-cosi op de heenweg aan boord meegenomen (boven in het vak opgeborgen) en op de terugweg afgegeven voordat we het vliegtuig zijn ingegaan. Onderstel van de kinderwagen beide keren bij de gate afgegeven. Wij hadden het zitgedeelte (van de Quinny) in de koffer meegenomen zodat we die bij aankomst konden ombouwen en de maxi-cosi in de auto kon blijven.

Omdat we op 1 plek zijn geweest hadden wij een kinderbedje gereserveerd.. maar de optie die de moeder van Mitch geeft lijkt mij helemaal goed.

Je kunt nog even bij de luchtvaartmaatschappij checken of ze een "kinderwiegje" hebben .. die kun je reserveren en dan kan je kind ook makkelijk slapen aan boord. Bij ons ging dit op de heenweg mis want die was dus niet aan boord en op de terugweg waren er extra stoelen dus heeft onze kleine tussen ons ingeslapen. Wij hebben trouwens aan boord helemaal geen problemen gehad met de kleine. Hij heeft heel veel geslapen en iedereen om ons heen was erg blij met een hele lieve baby.
Succes.
 
Terug
Bovenaan