voeding in kruidvat steeds op

Hoi
Wie heeft ook de ervaring dat kruidvat niet genoeg zuigelingenvoeding nr 1 van eigen merk op voorraad heeft?
Ik loop er hier dus al wéken tegen aan. Kan al 3 weken geen voeding kopen. Mijn man heeft het elders gehaald bij een kruidvat, maar ook deze had vandaag nog maar één pak staan... Héél irritant!
Heb al drie keer een klacht ingediend, maar men haalt de schouders op en zegt doodleuk: "ik ga niet over de bevoorrading, maar geeft het wel door".
Echt balen!
Nou ja, nu had ik gelukkig thuis een voorraadje ingeslagen. Maar ik wil in ieder geval elke week een pak voeding kopen. Nu slinkt mijn voorraad gestaag...
We wachten maar weer af!

hoi,

ik ben net pas een of twee weken geleden begonnen met kruidvat voeding en inderdaad is ie steeds op, hier kwam dat volgens de medewerkers daar omdat de voeding in de recklame was de afgelopen week dus mensen waren behoorlijk aan het inslaan en ik zag ze ook met vier vijf pakken tegelijk naar buiten komen afgelopen dinsdag waren de schappen gewoon weer gevuld in onze kruidvats.

groetjes bianca

ohja sorry vergeten een vraagje te stellen ben je tevreden over deze voeding, ik heb altijd bij alledrie mijn kinderen nutrilon gegeven maar omdat die nu weer 1 euro nog wat is verhoogd dacht ik ga is even rondkijken voor andere voeding en toen zag ik hier dat sommige kruidvat voeding gebruiken dus heb er een gehaalt en ben nu aan het afbouwen begonnen van nutrilon maar zit er toch een beetje mee in mijn maag omdat ik zo vast zit aan die nutrilon, wil ik toch steeds weer terug naar die melk ze is nu bijna zes maanden en krijgt nu 3 scheppen nutrilon, standaard 1 en 3 kruidvat opvolgmelk en zo verder afbouwen graag hoor ik je bevindingen.

groetjes Bianca

Hoi
Het komt niet doordat de voeding in de reclame was, want het is hier continue zo...
Maar vanmorgen sprak ik de cheffin (het was nog steeds op) en ze zei dat ze extra besteld heeft!
Mijn ervaring met kruidvatvoeding is prima. Mijn dochtertje krijgt het vanaf 8 weken, en doet het er prima op. Het klontert niet, zoals je wel eens hoort.
Mijn zoontje gaf ik 3 jaar terug ook nutrilon, toen was kruidvat eigen merk er nog niet.

Hallo,

Ik gebruik kruidvat comfort 1, ik vind het goede flessevoeding.
Ik zorg er wel voor dat ik standaard 2 pakken in de kast heb staan en koop ook gelijk 2 of 3 pakken als ik ga halen. Niet dat ik zonder kom te zitten als de voeding een keer op is.

hier is dat ook zo heb ook standaard 2 pakken in de kast ( houdbaarsheidsdatum is lange tijd) dus dit kan wel... hier is standaard 1 ook ALTIJD op

heb verder geen klachtem over deze voeding

Hoi,

wij gebruiken nu nog Nutrilon.
Maar omdat ie idd weer een hoop omhoog is gegaan, gaan wij als die op is ook over op kruidvat merk. (Hebben nu nog 4 pakken Nutrilon staan).
Maar wij halen altijd als ons geld binnen is, gelijk voor heel de maand.
Lullig voor andere mensen, maar denken op dat moment ff aan ons eigen en ons zoontje, haha!!
Mss is dat een idee?
Of vragen wanneer ze binnenkomen, en vragen of ze ze apart zetten??

Groetjes Debby.

hallo,

ik heb nog een vraagje over de kruidvat voeding.
Ik heb tot 16 weken nutrilon 1 gebruikt maar ook voor de prijsstijging ben ik over gegaan op het kruidvat merk.
maar als je de geur ruikt van de melk dan word ik echt niet vrolijk, het stinkt naar
make-up/schmink, echt heel vies.
ik heb het dus ook geproefd en het heeft echt geen melksmaak zoals de nutrilon, de hele middag heeft dat vieze smaakje in men mond gehangen bah.
men dochter drinkt het gewoon zonder problemen.

zijn er nog meer mensen die dit geroken en geproefd hebben?
ik hoor graag jullie reactie hierop.

groetjes thea

Terug
Bovenaan