voeding in vliegtuig

Hoi

Weet iemand of je een open pak flesvoeding gewoon mee kan nemen in je koffer in het vleigtuig.
Ik weet niet hoe het zit met de druk in het vleigtuig.
Of erger nog de contole op het vliegveld. Straks denken ze dat het drugs is ofzo hahaha.
Heb nl net een pak open moeten maken en woensdag gaan we weg.
Ga ook niet een heel nieuw pak meenemen ivm houdbaarheidsdatum.

Groetjes Judith

Hallo!
Ja hoor,een aangebroken pak kun je gewoon meenemen in je koffer,doe er alleen voor de zekerheid een zakje omheen want je zou niet willen dat alles door je hele koffer ligt bij aankomst in je hotel!
En ja,je kunt op schiphol opgeroepen worden om je koffer open te maken  dat voelt  een beetje genant maar ze moeten toch aan je vragen wat dat witte poeder is in je koffer!Wij hebben het eens meegemaakt met een gezelschap en er hartelijk om gelachen.

groetjes van Nanda

Ik zie het al voor me, boze douanier: "Zeg mevrouw, wat is dit voor wit poeder????"

'Dat is voeding voor mijn baby!'

"Ja, ja! Dat zeggen ze allemaal!"

Hoi Judith,

ik heb ook gewoon een pak poeder meegenomen in mijn koffer en hoefde gelukig niet mijn koffer open te maken :)
Ze hebben wel in Amerika met het volle verstand naar de kant en klare pakjes babymelk gekeken die ik in mijn handbagage had haha. Gelukkig had ik mijn kind bij me om te bewijzen dat het toch echt babyvoeding is aangezien je al helemaal geen vloeistof mee mag nemen in je handbagage. Trouwens, tijdens mijn vlucht konden ze geen potje babyvoedsel opwarmen en ook zijn flesje niet?????
We hadden achteraf een babymaaltijd moeten bestellen, een aantal dagen voor de vlucht al! Wisten wij veel.. misschien wist je dit al, zo niet; dan is het iets om rekening mee te houden!
Ik had alleen nog wat koekjes en een banaan bij me en aangezien mijn kind een flinke eter is, was dat niet genoeg :(.. de melk kan hij wel koud drinken, maar toch...
Succes,

Ellen

sommige vliegtuigmaatschappijen verwarmen wel gewoon de baby en kindervoeding.
Gelukkig is de melk van mijn dochter altijd op temperatuur en mag het gewoon zonder problemen mee het vliegtuig in.

Terug
Bovenaan