voeding in vliegtuig

A

Anoniem

Guest
Hoi

Weet iemand of je een open pak flesvoeding gewoon mee kan nemen in je koffer in het vleigtuig.
Ik weet niet hoe het zit met de druk in het vleigtuig.
Of erger nog de contole op het vliegveld. Straks denken ze dat het drugs is ofzo hahaha.
Heb nl net een pak open moeten maken en woensdag gaan we weg.
Ga ook niet een heel nieuw pak meenemen ivm houdbaarheidsdatum.

Groetjes Judith

Pfff, dat is een goeie vraag! Zou het echt niet durven te zeggen...hahahaaha straks word je aangehouden op verdenking van drugs ja!!! Hahaha dat is erg!
Nee, ik zou als ik jou was gewoon even naar het vliegveld bellen en het even vragen. Weet je het tenminste zeker!

Hoi,

Wij zijn 3 weken geleden op vakantie geweest op Gran Canaria, wezen vliegen dus.
Ik had in mijn koffer 1 open pak flesvoeding(had ik in plasticzakje in de frisomeldoos zitten)  en 1 dichte. In mijn handbagage had ik ook flesvoeding zitten, waarbij je de afgemeten hoeveelheid in kan doen. (heb dit bij duane wil even gezegt).
Bij de babyvoeding die ik als handbagage mee nam, deden ze wel beetje moeilijk. Deze deden ze in een klein plastic tasje en lieten het weer zien aan andere collega's en toen was het goed.
Haar water heb ik wel moeten inleveren, en heb in de winkels daar nieuwe gekocht.

Veel vakantie plezier en vlieg ze!

Denken ze dalijk nog dat je een snuiver bent... En bedankt!!!

Groetjes Debby

denk dat ik toch maar een nieuw pak meeneem in de koffer.
En idd in de handbagage wou ik gewoon een doosje doen met afgepaste voeding erin, zodat hij aan de fles kan zodra we opstijgen.
We vliegen niet van schiphol maar vanuit vliegveld twente (enschede) misschien schilt dat nog met de strengheid.
Maar ik wou dus een termoskan meenemen met warm water zodat ik voor het opstijgen nog een flesje kan maken. Hopelijk mag dat dus wel.
Ik zie het wel

groetjes judith

Terug
Bovenaan