voeding, kleine van 1,5 maand!!!


Hoi hoi,


Kalle sliep toen hij 1 maand was al door heelrijk was dat!!
Maar nu sinds 3 dagen niet meer!!
Zijn schema zag er geod uit.
Maar nu ineens niet meer!!
Hij komt sinds 3 dagen weer 's nachts!!!

Hij kreeg eerst het schema vnaaf 6.00 uur
6.00 uur
10.00 uur
14.00 uur
18.00 uur
20.00 uur
22.00 uur kwam altijd die laatste voeding eerder

Daarna
6.00 uur
10.00 uur
15.00 uur
19.00 uur
23.00 uur ongeveer, maar kwam vaa keerder en dan zaten we weer in de knoop

We zijn toen meer gaan geven in de hoop dat hij dan niet eerder zou komen, deed hij dus gewoon weer wel.
Ik weet het niet meer zo goed, misschien ga ik vanmiddag even naar het cb om hem in iedergeval te wegen. En kijken wat zij zeggen. terwijl ik daar niet zoveel waarde aan hecht hoor!!!

Ik hoop snel een een reactie te krijgen!!


Groetjes Vivian
 
meid,
wij hadden in het begin ook het probleem van het ritme krijgen en was best bezorgd erover, maar onze ilse is nu 3 mnd geweest en zit in zo,n vast ritme nu, het is voor die kleintjes ook best wennen op zo,n grote wereld! en het komt allemaal vanzelf het heeft tijd nodig, probeer wel een ritme aan te houden ookal denk je dat het niet wil, gewoon blijven proberen het komt wel goed hoor!!! (wij gaven ilse de fles op vraag, dus als ze honger had en het ging prima!) maar wat het allerbelangrijkste is......naar je eigen gevoel luisteren, en niet naar dat van een ander ookal bedoelen het ze nog zo goed!!!
groetjes de mama van ilse!!!
 
Die eerste maanden verschuift het ritme van die kleintjes nog wel eens.
Bij onze oudste was het vanaf 6 weken gelijk doorslapen. Maar bij onze
tweede is het eigenlijk pas rond de drie maanden een vast schema
geworden (eigenlijk pas de week dat ik weer aan het werk ging). Nu is
zij 4 maanden en slaapt zij sinds dit weekend van 20.00 - 7.00 uur
zonder een late avondvoeding.



Het komt vanzelf goed. Belangrijk is inderdaad om op je eigen instinct
af te gaan. Zo zei mijn moederinstinct dus dat die laatste voeding er nu
misschien wel eens af zou kunnen. En ik heb het gewoon in een weekend uit geprobeerd.   Eh Voila.



Succes,





Josephine

 
Hoi,

Ik zou me niet al teveel zorgen maken hoor. Je geeft aan dat je zoontje nog maar 1,5 maand oud is. Dat is dus nog een hele normale leeftijd om 's nachts nog een voeding te krijgen. Mijn dochter is morgen 4 weken en slaapt op dit moment ook door 's nachts. Is alleen nog niet een garantie dat ze het blijft doen.
Voordat ze een dag en nachtritme te pakken hebben kan dit nog steeds gebeuren.
Ik weet niet of je op schema voedt of op verzoek en of je fv of bv geeft, maar als je bv geeft is voeden op verzoek beter voor de melkproductie.

Groetjes,
Jeanet
 
Terug
Bovenaan