Voeding krampjes

Na de fles heeft mijn dochter vaak last van heel erg overstrekken en huilen. Dit heeft ze in fases eerder gehad (het is anders dan de krampjes dan dat ze aan het begin had, die zijn al eventjes weg) Dan valt ze bijna in slaap bij me en ineens verschiet haar hele lichaam en gaat ze huilen. Ook in bed slaapt ze een halfuur en dan begint het weer (gelukkig is dat snachts vaak maar 1x)<br /><br />Is het verstandig om toch andere voeding te proberen en zoja welke? We gebruiken nu de standaard van kruidvat en ze is bijna 4 maanden.<br />

Kan het ook aan de fles liggen? Dat ze te snel drinkt of veel lucht binnenkrijgt, te grote speen oid

Dit is de enige fles die ze neemt, de brede hals van dr brown. Verder zuigt ze alles vacuum en dit zijn we al gaan gebruiken vanaf dat ze 2 weken was. Speen 1 zuigt ze ook vacuum dus zitten ook al ruim 2 maanden in speen 2, dus dat lijkt mij sterk eigeblijk...

Ik zou even overleggen met CB of huisarts, en doornemen welke symptomen bij reflux of koemelkallergie horen. Onze kleine is nu 9 maanden, en als ik vergeet om haar koemelkvrije voeding in te dikken is het direct weer drama van de reflux. Inderdaad dat liggen en weer overeind vliegen.

Je zou ook de Kruidvat Extra Care kunnen proberen. Wij hebben eigenlijk deze en de standaard van Kruidvat 10 maanden lang gemengd met elkaar. Dit op advies van het cb.

Terug
Bovenaan