voeding met 14 weken

mijn dochtertje is bijna 14 weken en nog geen uur na de voeding wil ze meer.
ze krijgt al 5 voedingen van 200 ml. meer mag ze gewoon niet.
we zijn ten einde raad.
kan pas donderdag cb bellen omdat ik verder naar school moet.
heeft iemand hier een idee wat er mis kan zijn??
 
wat je kan proberen is voeding te gaan geven voor hongerige baby"s daar zit iets in waardoor ze wat langer verzadigd zijn.
van alle merken heb je daar wel een variant op.
groetjes corina
 
Hey meid,

Sorry helemaal geen ervaring mee. Maar kwam er net achter dat wij niet alleen een inloopspreekuur hebben bij het consultatiebureau maar ook een tel nr die je 24/7 kan bellen met vragen, ook over voeding. Hebben jullie zoiets niet?

Liefs
 
Hey kelly

Hoe lang vertoont ze dit gedrag al? Al vanaf de geboorte?
Is het geen zuigbehoefte? Of helpt de speen ook niet?
Of toch krampen? omdat het een uur na de voeding al ontstaat... honger kan het dan echt nog niet zijn.
Spuugt ze ook veel? Want dan kan het ook zijn dat ze enorm veel last van die oprispingen heeft. Ook zonder spugen kan ze er last van hebben. Observeer haar eens, zit ze ook steeds iets weg te slikken?

Even met het CB bellen ja... zeker doen!
 
ze slikt veel weg ja.
maar dat doet ze al vanaf de geboorte.
en dit gedrag is sinds een week of 2.
wij hebben speciale voeding tegen krampen dus extra dun. en nu nog even dit pak opmaken en dan gaan we terug naar de standaard voeding. het is dus even aankijken.
ben nu ziek thuis dus kan morgen het cb even bellen
 
Het kan verborgen reflux zijn. Dan komt de voeding steeds omhoog. de meeste kinderen spugen daardoor veel maar sommigen spugen niet, vandaar dat het dan verborgen reflux wordt genoemd. Dat omhoog komen doet erg veel pijn, omdat het zuur van de maag de slokdarm aantast. alleen tijdens drinken neemt de pijn af. Vandaar dat hongerig zijn!

Maar ik ben geen dokter natuurlijk maar ik zou het wel even aankaarten. Misschien dat ze het bij het cb wel kunnen zien. aan de andere kant: ze heeft het pas sinds 2 weken natuurlijk... misschien dat ze het dan al eerder moeten hebben.

Laat er eens naar kijken! Succes!
 
Terug
Bovenaan