Hoi,
Ben aan het zoeken hoe ik het allemaal moet rondbreien op een dag met het eten en het drinken. Doreen is nu 6,5 maand.
Haar schema is nu (ong.) alsvolgt:
7.15 uur papfles (220 water + 7 scheppen voeding + 3 schepjes pap)
10.00 uur fruit (75 gram)
12.30/13.00 uur fles (220 water + 7 scheppen)
17.00 uur groente (100 gram)
18.30 fles (220 water + 7 scheppen)
Maar die laatste fles drinkt ze nauwelijks van nu met pijn en moeite maar 100cc
Ik weet wel dat ze hoe meer groente ze eten hoe minder ze drinken, maar vindt het wel weinig zo. Nu moet ik erbij zeggen dat ze altijd onder de "standaard" heeft gezeten, dronk nooit zoveel als gemiddeld.
Eerder deden we haar na de groente nog een uurtje naar bed, maar daar sliep ze zo weinig van, maar ja, na een uurtje slaap dronk ze wel de fles leeg. Nu dus niet..
Moet zeggen dat we ook nog maar net begonnen zijn met dit schema. Gister wilde ze niet eten maar heeft ze die laatste fles wel leeggedronken. Misschien is het voor haar ook nog wel even wennen.
Ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen.
Liefs,
Karlien
Ben aan het zoeken hoe ik het allemaal moet rondbreien op een dag met het eten en het drinken. Doreen is nu 6,5 maand.
Haar schema is nu (ong.) alsvolgt:
7.15 uur papfles (220 water + 7 scheppen voeding + 3 schepjes pap)
10.00 uur fruit (75 gram)
12.30/13.00 uur fles (220 water + 7 scheppen)
17.00 uur groente (100 gram)
18.30 fles (220 water + 7 scheppen)
Maar die laatste fles drinkt ze nauwelijks van nu met pijn en moeite maar 100cc
Ik weet wel dat ze hoe meer groente ze eten hoe minder ze drinken, maar vindt het wel weinig zo. Nu moet ik erbij zeggen dat ze altijd onder de "standaard" heeft gezeten, dronk nooit zoveel als gemiddeld.
Eerder deden we haar na de groente nog een uurtje naar bed, maar daar sliep ze zo weinig van, maar ja, na een uurtje slaap dronk ze wel de fles leeg. Nu dus niet..
Moet zeggen dat we ook nog maar net begonnen zijn met dit schema. Gister wilde ze niet eten maar heeft ze die laatste fles wel leeggedronken. Misschien is het voor haar ook nog wel even wennen.
Ben wel benieuwd naar ervaringen van anderen.
Liefs,
Karlien