Voeding nummer 2 alweer!

Wat gaat het hard he!? Bij ons ook!
Nick werd vorige week 6 maanden en sinds gisteren zijn we over op opvolgmelk nr.2. En ze mogen nu ook zoveel meer (andere dingen) gaan eten!
Heb je ook al brood of andere vaste voeding geprobeerd?

Hier maken we ook het laatste beetje nr 1 op en gaan dan ook over naar nr 2.

Inmiddels al wel op voedingspatroon van 6 maanden... En ook de potjes van 6 maand geprobeerd. Vanavond zelf geprobeerd prakkie te maken... Broccoli aardappel en stukje hamburger... Alles in de mixer maar ons mannetje wilde het absoluut niet hebben!!!
Toen maar potje verwarmd, en dat was in notime op.... Dus nog niet toe aan de vastere structuur.
Maar dat, komt vanzelf!

X

ik begin donderdag met brood!

is jullie schema heel anders dan voor heen?
Hier niet,hij krijgt wel maar 4 flessen ipv 5 maar dat is het ook haha....ik gaf al denk ik 6 weken potjes van 6 maanden ga volgende week 8 maanden proberen!

Nick krijgt nu sinds ruim een week stukken broodkorst, daar bijt/sabbelt hij zelf stukjes vanaf. Hij vindt het heerlijk, maar weet nog niet zo goed wat hij met de stukjes moet doen in zijn mond. Gaat wel steeds beter nu, hij krijgt steeds meer binnen.
Verder ook 4 flessen van 180cc+6 schepjes, de laaste met rijstebloem. En dan 's ochtens fruit, 's middags brood en begin vd avond groente, dat allemaal tussen de flessen door. Hij vindt het wel lekker allemaal :)

Hier 3 flessen van 240 cc. (220+6 schepjes) Ivm reflux kan onze kleine man nog geen diksap oid hebben, want dan komt alles er weer uit, daarom krijgt hij gewoon extra water per fles, zodat hij wel genoeg vocht krijgt. Ook krijgt hij zn 200 fruit in 2 keer hij kan het in 1 keer wel op, maar dan heeft hij de gehele middag niks en dat vind ik zelf niet zo geschikt. Zo nu en dan krijgt onze topper een stukkie broodkorst om op te sabbelen maar dat is niet standaard.

7.00 240cc melk
10.30 100 cc fruit
12.00 240 cc melk
14.00 100cc fruit
16.30 200 maaltijd 6 maanden potje
19.00 240 pap fles.

Gisteren kreeg hij wat hapjes gele vla van papa, en dat vond ie helemaal smullen, hij begon helemaal te stralen lol. Heerlijk dat onze man zo kan genieten van et eten.

heey butterfly86 ik zie dat wij ongeveer op het zelfde schema zitten, alleen krijgt luna 200cc per fles .
wel grappig hoor :)
zo zie je maar weer dat iedereen een ander schema heeft.

Groetjes Mama Marjan

Terug
Bovenaan