Voeding Nutramigen 2

Hallo meiden, mijn zoontje van een jaar heeft speciale voeding gehad nu heeft hij gelukkig geen allergie's meer maar ik heb nog 6 blikken over.
Het gaat over Nutramigen 2 (LGG) deze blikken kosten € 19.99 nou wil ik ze wel kwijt voor € 10.00 wie heeft er intresse of kent iemand die het gebruikt? Reageer dan maar ik zal zo en zo even het in de gaten houden!
Groetjes, Renata
 
mag je ze niet terug brengen naar de winkel? ik moest met tygo ook een aantal keren overstappen op andere voeding, maar ik kon de pakken gewoon terug brengen of ruilen voor andere voeding.
groetjes veroeska en tygo.
 
Misschien dat mijn dochtertje zoiets binnenkort ook moet hebben, maar krijg je dat dan niet vergoed door het ziekenfonds? Je kan het toch niet gewoon in de winkel kopen?

Groetjes,
Pam
 
Om in te gaan op Pamela's reactie: je kan het alleen bij de apotheek krijgen. Als je een verklaring hebt (bijv. van de kinderarts) dan vergoed het ziekenfonds alle kosten.

Onze dochter krijgt ook Nutramigen vanwege koemelkallergie en ik kan het zó halen bij de apotheek. Zij declareren het vervolgens bij mijn ziekenfonds.

Heb jij alles zelf moeten betalen, Renata? Poeh.... dat hakt er lekker in dan. Fijn dat je zoontje allergie-vrij is nu.
 
Terug
Bovenaan