Voeding + ontlasting

Mijn zoon (6 wk) heeft vanaf het begin eigenlijk groene ontlasting gehad. Nu is mij gisteren verteld door 2 onafhankelijke personen dat dit eigenlijk niet goed is. De ontlasting hoort bij flesvoeding geel/bruin te zijn. Het komt wel eens voor maar niet vaak. Wie heeft hier ervaring mee? Wat kan ik ertegen doen?? Help!
 
nou volgens mij klopt daar niets van hoor, wees gerust, mijn dochtertje heeft ook al sinds dat ze flesvoeding heeft, groene ontlasting, niets mis mee hoor, ze groeit als kool... soms wel wat gelig erbij. dus je hoeft er helemaal niets aan te doen.........
 
Klopt inderdaad niks van. Het ligt volgens mij aan het soort flesvoeding welke kleur de ontlasting heeft. Volgens mijn verloskundige MOET het bij mijn kinderen zelfs groenig zijn bij de flesvoeding die ik gebruik!
 
Mijn zoontje had ook groene ontlasting en groeit ook als kool. Sinds hij bijvoeding krijgt is de kleur anders geworden. Volgens mij kun je er nu niets tegen doen. Je zou het nog eens op het CB navragen als je daar rustiger van word. Maar als ik het hier zo lees komt het heel veel voor. Groetjes Renate
 
Hoi

Ons zoontje heeft ook groene ontlasting.
En heb het aan het CB gevraagd en daar zeiden ze dat het kan liggen aan de voeding.
Hij groeit goed. en hij krijgt hyperallergene voeding van nutricia. en nu sinds gisteren met een schepje Nutriton er in voor het spugen hij geeft zelfs nog 2 uur na de voeding terug en redlijk veel. hij heeft er ook de hele tijd last van tussen de voedingen door.

Groetjes Jenny

 
Terug
Bovenaan