voeding + ontlasting

Mijn zoon (6 wk) heeft vanaf het begin eigenlijk groene ontlasting gehad. Nu is mij gisteren verteld door 2 onafhankelijke personen dat dit eigenlijk niet goed is. De ontlasting hoort bij flesvoeding geel/bruin te zijn. Het komt wel eens voor maar niet vaak. Wie heeft hier ervaring mee? Wat kan ik ertegen doen?? Help!
 
Mijn zoontje is nu 11 weken maar die heeft de eerste weken toch ook groenige poep gehad hoor, ik weet niet meer precies tot wanneer, maar als je daar iets over wil weten kun je bellen naar 0900-8806 dat is een informatie lijn die 24 uur per dag open is, veel succes
 
Mijn zoontje is nu 13 weken en die heeft ook in het begin groenige poep gehad, volgens mij is dat best normaal.
Later is de kleur inderdaad overgegaan op geel. Mosterd geel zoals mijn vriend zegt.
Succes
 
Mijn zoontje had in het begin ook groene ontlasting. De kraamverzorgster vertelde mij dat dit komt door te gulzig dringen. Gemiddeld moet een baby er ongeveer 15 a 30 minuten over doen om een fles leeg te dringen. Mijn zoontje Senna had de fles vaak binnen 10 minuten leeg. Ik heb toen een speen met een kleiner gaatje gekocht en toen werd het beter.
Succes.
 
Mijn dochter heeft vanaf dag 1 (regelmatig) groene ontlasting. Ze is nu 7 maanden en heeft het nog steeds.
Heb het van de week nog aangekaart bij de huisarts,maar aangezien ze het verder prima doet ziet zij het probleem niet. daar hou ik het maar op dan, want ook ik heb te horen gekregen van de kraamhulp toendertijd dat het eigenlijk niet goed is. Onzin dus!
 
Terug
Bovenaan