Voeding op verzoek?

<p>Ben heel benieuwt of er meer mensen voeden op verzoek ?</p><p>en hoe dat gaat?</p><p> </p><p>Ik laat haar slapen tot ze zelf komt maar zij zou zo de hele dag door slapen als aan haar ligt is dat normaal?</p><p>Zie hier dat er kindjes om het uur komen maar, als ze eenmaal in slaap is dan word ze niet snel wakker als ik der wakker maak of ze valt direct terug in slaap of ze gaat huilen dus ik neem dan aan dat ze dat echt niet leuk vind.</p><p>Wel weer als ze dan wakker is is ze vaak  ook wel weer meteen goed wakker voor ze dan weer slaapt .</p>

<p>Ik voed inmiddels al een half jaar op verzoek. Zodra mijn dochter wakker werd wilde ze drinken, en aan het begin tussendoor ook nog wel. Mijn dochter dronk de eerste twee maanden 8 keer per dag. Heel soms twee keer in anderhalf uur. Maar ze kon ook lekker slapen hoor. Elke baby is anders. Zolang je kindje goed groeit doe je het gewoon goed en slaapt ze misschien gewoon graag..</p><p>Bij mijn dochter zag ik het aan gapen en als ik niet snel genoeg was een mopperhuiltje. Wakkermaken deed ik nooit, waarom zou je? Ik houd er ook niet van om wakker gemaakt te worden. (Mits advies van consultatiebureau omdat ze te weinig aankomt bijvoorbeeld, maar zolang ze iets aan komt zou ik me zelf al weinig zorgen maken)</p><p>je kan ook altijd het consultatiebureau bellen met vragen.</p><p>hoe oud is je kindje nu?</p>

<p>Hoi hoi,</p><p>ik heb een zoontje van 4,5 week en ik voed ook op verzoek. Dat is nu ongeveer 10 voedingen per 24 uur.. hij begint te jengelen wanneer hij hongerig is, dus ik hoef hem nooit wakker te maken, hij wordt uit zichzelf wakker. </p><p> </p>

<p>ik voedde alle 3 op verzoek maar de laatste meer i  zijn ritme in de eerste week wel gewekt ivm.opbouw voedingen maar al gauw zoon zijn ritme gaan volgen  is nog steeds tevreden  mannetje van bijna 4 </p>

Terug
Bovenaan