voeding overslaan (BV)

A

Anoniem

Guest
vandaag en gisteren heeft Vera haar voeding van 20:00 overgeslagen. OP zich geen ramp, want ze kreeg nog 6 keer en mocht best wel wat minder. Maar nu is het zo dat ik haar gisteren om 23:00 nog wakker heb moeten maken voor de voeding. Ik vraag me af of er dan niet te veel tijd tussen zit en hoelang het duurt voordat mijn borsten zich hierop hebben ingesteld.

Hoe gaat het met jullie kleintjes?
groetjes daan (mv Vera 14 weken morgen)

Hoi!

Ik weet niet hoeveel tijd je tussen de voedingen hebt zitten, maar meestal duurt het een paar dagen voor je lichaam zich weer aangepast heeft...
Op zich moet het wel kunnen volgens mij, Sarah krijgt om 20.00 uur de laatste voeding en daarna pas 's morgens om 08.00 uur....
Misschien is het wel fijn dat je de late voeding dan iets vroeger geeft. Slaapt ze al door? Sommige kindjes hebben er een hele hekel aan als ze uit hun diepe slaap gehaald worden...
Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes Liset

Ik sluit me daar bij aan. Lotte kan er ook helemaal niet tegen om tijdens haar slaap ('s avonds dus) wakker gemaakt te worden. Ik doe het dan ook niet. Vanaf de 3e week heb ik haar al laten doorslapen. Ik kreeg haar op een gegeven moment ook niet meer wakker. (Ze is nu 20 weken)

Gisteren was Lotte een beetje hangerig en veel moe. Ze had haar laatste voeding om 19.15 uur. Ik heb haar lekker laten slapen en om 7.15 vanmorgen meldde ze zich weer. Meestal slaapt ze rond de 12 uur 's nachts. En overdag haalt ze die 6 voedingen alsnog.

Het is overdag wat hectischer, omdat je je voedingen bijna om de 2 uur hebt, maar dan is ze wel lekker uitgeslapen.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan