Voeding pfff

Hallo Dames,

Amy heeft sinds vandaag weer wat nieuws....

Was ze eerst onverzadigbaar en zat ik op 1 voeding per dag te veel....... (7x 150 cc water)

Nu sinds 2 weken op de hoeveelheid die ze mag 6 x 150cc laat ze sinds vandaag bij iedere fles ongeveer 40cc staan........

hou het wel even in de gaten ga niet gelijk panieken maar lijkt wel ene uiterste in andere uiterste.

overigens vandaag een dream swadle aangeschaft en ben benieuwd wat ze doet....

Hoe is ze met het drinken? het kan zijn dat ze misschien last heeft van spruw. Daarbij horen een parelmoerglans op de lippen, windjes laten, onrustig/slecht drinken, tijdens het drinken huilen. Mijn zoontje heeft het ook gehad en kreeg ook flesvoeding.

let ook op de tong. Als het spruw is kan je het witte niet van de tong afvegen maar blijft het echt heel erg zitten.
Jesslyn laat haar 4e voeding voor de helft staan terwijl ze de andere flesjes goed leeg drinkt (geef ook nog bv en dan drinkt ze ook heel erg goed) Rond 4 uur heeft ze blijkbaar minder honger dan de rest op de dag.
sterkte hoop dat dit snel over is

Heel herkenbaar!!

Danicia drinkt ook 150CC, 6 a 7 keer op een dag!
Vandaag op CB gezegd en kan geen kwaad, ze heeft het blijkbaar nodig, want ook zij is onverzadigbaar, hihi!
Maar laat ook regelmatig, 40 of 50CC staan, schijnt niet erg te zijn!!

Dus geen zorgen!!

X

Gisteravond heeft ze netjes der fles leeg en vanacht ook. De inbaker zak is ook succes na der laatste fles doorgeslapen TOT half 5 normaal tussendoor wakker en meestal rond 3 uur al voor der fles....

Kijken hoe het vandaag met voedingen gaat. Het is geen spruw ofzo want ze drinkt goed duwt hem alleen weg op het laatst....

Wat fijn dat het beter gaat. Hou oud is je meisje? Mijn zoontje is van 31 juli en drinkt ook veel. Ik ben over gegaan naar de forte (nou ja ben nog bezig met overstappen schepje per dag)

Vaak hebben die kleintjes ook even de tijd nodig om in een ritme te komen en de ene keer is de honger groter dan de andere keer. Een sprong kan ook de oorzaak zijn van het tijdelijk wat slechter drinken.

Terug
Bovenaan