Voeding(schema) 9weken

Hey iedereen,<br />Mijn kleine pruts is 9weken. Sinds een week slaapt ze namelijk van 22u tot ong 8u zonder een voeding. Twijfel heel hard of dit oké is, of we ze later een flesje moeten geven, s nachts ne keer wakker maken voor een voeding?<br />Wil ook terug wat beginnen voeden op vaste tijden, dit ook om een routine in de dag te ontwikkelen.<br />Iemand voorbeelden van voedings – dag schema’s die passend zijn bij haar leeftijd?<br />??<br />
 
Mijn kleine is 11 weken. Ik volg haar maar ze komt vaak ongeveer op dezeflde tijden.
Ze krijgt flessen van 150,+ 5schepjes

Dit zijn de richttijden waarop ze meestal komt
7-830
10-11
13-14
16-17
19-20
2130/22 uur laatste fles (soms 150 soms 90 afhankelijk van de tijd van de vorige fles)



 
Geen schema, maar mijn dochter sliep met 8 weken door van 22 tot 8 en is inmiddels een gezonde 3-jarige dame ? Lekker laten slapen als ze het niet nodig heeft en geniet van de nachten! 
 
Mijn dochter is vandaag 9 wkn. Oud en krijgt 6x120 (+4scheppen)
Ze weegt ruim 4 kg. nu

(was prematuur/dysmatuur)

Ze krijgt s avonds meestal om 9/10/11 uur de laatste fles en komt dan vaak 4,5/5 uur later in de nacht en dan weer 4,5/5uur later vroeg in de ochtend. Overdag zit er zo 3,5/4 uur tussen de voedingen. Ik probeer echt deze tussentijden aan te houden maar volg ook vooral haar. Ze komt nou eenmaal nog s nachts. Zou ze dat niet meer doen, dan zou ik haar ook niet wakker maken omdat ik er van uit ga dat ze het zelf aangeeft wanneer ze honger heeft.

Ik ga wel binnenkort, met 10 of 11 wkn. Proberen te switchen naar 5 flessen van 150 (+5scheppen) op een dag. Ze is dan ook weer wat zwaarder. Dat zou dan betekenen dat er een nachtvoeding af moet… overdag wil ik er namelijk niet langer dan 3,5/4 uur tussen laten zitten. Maar het is aan haar of ze dit wel of niet accepteert.
 
Terug
Bovenaan