Hoi,
Ik heb een zoontje van 2 maanden, hij krijgt het volgende:
7.30 uur: 120 ml water + 4 schepjes nutrilon
11.00 uur: 120 ml water + 4 sch.
16.00 uur: 120 ml water + 4 sch.
19.00 uur: 120 ml water + 4 sch.
23.00 uur: 120 ml water + 4 sch.
De laatste voeding moeten we hem sinds een paar dagen voor wakker maken.
Hij eet het niet altijd helemaal op. De voeding van 19. 00 uur ongeveer eet hij vaak niet helemala op. De tijden zijn erg regelmatig gelukkig. Het kan een keertje een half uurtje schelen.
Kalle kwam tot een paar weekjes terug ook 's nachts nog, hebben we gewoon speentje gegeven, tot 5 keer in een nacht, erg vermoeiend. Maar de tweede nacht kwam hij nog maar een keertje en daarna niet meer, hij slaapt nou sinds 6 weekjes helemaal door heerlijk!!!!
in het begin vroeg ik mij zelf ook af of het allemala wel goed ging. Op het cb zeiden ze ook dat hij teveel aangekomen was, in 1,5 ongeveer bijna 500 gr.
Maar bij mijn eerste zoontje, nu inmiddels 1,5 jaar, was dat precies hetzelfde. Ik denk dat z egewoon even een groeispurt hadden. En di eis heel goed gegroeid en helemaal niet te zwaar!!!!
En een tip: trek je niet te veel aan van het cb hoor!!!!
Ik werd er ook ontzettend onzeker door!!! Sommige dingen het ene oor in en het andere oor uit. Als je kleintje zich er lekker bij voelt dan is er niets ana de hand. Je moet het op je eigen gevoel doen. Luister naar j ekindje en het komt allemala goed hoor!!!!! Het is makkelijk zeggen ik weet het, ik was nu ook weer even onzeker doordat ze dat zeiden op het cb. Maar nu merk ik dat het heel goed gata met kalle! Hij eet, slaapt en speelt prima!!
Veel suc6 en zorg dat je ervan blijft genieten hoor!!!!
Groetjes Vivian