Voeding/slaap schema 3 weken baby

<p>Hoi moeders,</p><p> </p><p>Mijn baby is nu 3 weken oud. Om mij heen heb ik verder geen vriendinnen, collega’s etc die al moeder zijn, daarom hoop ik zo toch mijn vragen kwijt te kunnen;).</p><p> </p><p>Hoe doen/deden jullie dat met je baby van nog geen maand met slapen overdag? Beneden in de wagen of echt in het bedje?</p><p> </p><p>En met voeding, ik geef borstvoeding. Ze komt nog niet elke 3 u..Maken jullie je kindje wakker of wachten jullie totdat ze zelf komt?</p><p> </p><p>Hopelijk is er nog een moeder met een baby’tje van ongeveer 3 weken die haar verhaal kwijt wilt;).</p>

Hallo,

dat je aan het zoeken bent is in elk geval heel herkenbaar. 

Mijn dochter is inmiddels 15 weken. Nu terugkijkend heeft ze sinds ongeveer week 10 een redelijk vast ritme, daarvoor ging het vaker wisselend. Ik voedde haar toen om de max 4 uur. Overdag maakte ik haar wakker als het nodig was ivm tijd. Deze tip kreeg ik, zodat je zoveel mogelijk voedingen overdag geeft en ze daardoor snachts maar 1x komt. Ook leert ze daardoor het verschil tussen dag en nacht beter als het goed is...
Sinds ze ongeveer 12 weken is slaapt ze overdag in haar eigen bed. Maar met 3 weken sliep ze nog beneden in de wandelwagen of het babynestje, lekker bij mij in de buurt. 

Mijn zoontje is nu 6 weken, ik voed hem sinds hij een paar dagen was op verzoek.. Dus hij meldt zichzelf wel. De ene keer is dat om de drie uur de andere keer om de vier uuren snachts slaapt hij soms 5 a 6 uur door..Hij slaapt overdag in de kinderwagen maar dit is ook omdat de kamer te donker is omdat een grote boom de zonlicht blokkeert en zo heb ik hem lekker in de buurt. Zolang hij lekker door het geluid heen kan slapen zet ik hem. Overdag gewoon in de woonkamer in de kinderwagen  

Terug
Bovenaan