<p>Hi mama's, </p><p>Mijn dochter is vandaag precies 10 weken en weegt +/- 5.5 kg. Sinds afgelopen donderdag zitten we in een nieuw ritme aangezien Feline in de ochtend vroeger wakker was.</p><p>Haar dag ziet er nu zou uit (de klok is een richtlijn):</p>07.00: flesvoeding 150/5 08.45: slapen in wieg11.00: flesvoeding 150/512.45: slapen in wieg15:00: flesvoeding 150/516.45: slapen op de arm en even in de wieg19.00: flesvoeding 150/520:15: slapen in wieg23.15: flesvoeding 150/5 (wakker maken) Nacht<p>Nu lijkt het wellicht dat de slaapjes overdag gemakkelijk gaan maar daar ben ik vaak druk mee, ze lijkt haar diepe slaap overdag minder goed te kunnen pakken. Speentje in, Speentje uit, op de kamer erbij liggen, white noise geluiden,slapen op de arm of in de wagen. De avonden en nachten gaan wel goed, de nacht slaapt ze nog niet door. Echter komt ze nu met het nieuwe ritme op wisselende tijden in de nacht, tot nu toe: 05.00u, 05.45u, en 04.15u. Een klein flesje geven heeft geen zin, daar neemt mevrouw geen genoegen mee.</p><p>Mijn vraag aan jullie is: wat kan ik op dit moment het beste veranderen? Voor de laatste avondvoeding maak ik haar wakker tussen 23.00/23.30 uur, de 150/5 gaat er dan ook met moeite in. Volgens de richtlijnen zou ze meer voeding mogen krijgen met haar gewicht maar moet ik op dit moment verhogen, verdikken, later de avondvoeding? Ze wordt in de nacht wakker omdat ze honger heeft, een speentje geeft maar 30 min rust. </p><p>Ik lees graag jullie tips/ervaringen ?. </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>