<p>mijn zoontje van 7 maanden heeft een moeilijk start gehad hij dronk heel slecht en is hierdoor ook flink afgevallen nu gaat het iets beter Maar ben onzeker over zijn schema. Ik deel deze graag met jullie. Ons zoontje is nu 7 maanden en 1 week en weegt net 7 kg.</p><p>het schema zit er als volgt uit.</p><p>om 07:00 fles van 180 + 6 schepkv drinkt deze niet helemaal op.</p><p>om 08:30 fruithapje uit knijpfles vers wilt hij niet helaas. Enkel een banaan met hoge uitzondering. Ook drinkt hij een beetje water</p><p>om 10:00 uit gaat hij na bed, slaapje tot 11 of 11:30 niet langer.</p><p>om 12:00 probeerde ik al 1,5 maand brood maar dat wil hij al helemaal niet ook als hij het zelf eet. Alles komt er weer uit. Omdat hij geen brood meer eet geef ik nog een halve zakje fruit.</p><p>om 13:30 weer de fles van 180+ 6 schepkv maar deze gaat er ook niet goed in. </p><p>Om 14:00:14:30 slapen tot 15:30 </p><p>om 17:00 hapje+ potje van 4 maanden waar aardapel/rijst of pasta inzit of een half potje van 6 maanden. Helemaal is ook te veel voor hem+ potje verse groenten + water </p><p>om 19:00 papfles van 180+6 schepkv. Deze gaat ook met moeite erin.</p><p>soms komt hij nog in de nacht voor melk dit verschilt altijd soms 1 x soms 3 x </p><p>Omdat hij ook niet echt aan de zware kant is weet ik niet goed wat ik moet doen alles gaat er namelijk met moeite erin. Wie heeft advies </p>