voeding teruggeven

Ik heb even een vraage: zoals alle baby's geeft mijn dochtertje voeding terug na de fles. Maar ik heb toch zo langzamerhand wel het idee dat dat meer is dan normaal. Soms kan ik wel de hele dag een slab omlaten, komt er om de haverklap wat voeding terug, zelfs wel tot 2 uur na de fles. Ook geeft ze soms voeding terug via haar neusje en mondje tegelijk, ze heeft het dan erg benauwd omdat ze geen lucht krijgt, loopt rood aan en slaat met haar armpjes heen en weer. Ook merk ik dat ze af en toe helder vocht uitspuugt, het lijkt wel alsof ze teveel maagzuur ofzo heeft? kan dit? wie herkend dit?

groetjes sandra
 
Hoi
Ik herken het hellemaal, onze zoon nu 6 weken oud. heeft dit ook.
komt ook door zijn neus er uit, en heeft precies het zelfde eigenlijk zoals jij het beschrijft. ik maak me er ook ergen zorgen over. Morgen komt de wijkverpleegkundige bij ons en hebben we het er over. Hij heeft er veel last van merk ik tussen de voedingen door.
Wij gebruiken hyperallergene voeding.

Groetjes Jenny
 
ik moet zeggen dat kim er weinig last van lijkt te hebben, ik maak me er niet zoveel zorgen om maar ik vindt het wel erg vervelend voor haar. Ik zal het de volgende keer inderdaad eens aankaarten op het cb, ik heb het er eigenlijk nog niet over gehad en wil niet zelf zomaar overstappen op andere voeding. Op het moment lijkt ze wat last te krijgen van eczeem, ikzelf heb last van allergieen, haar oma en mijn zus ook, ik mag ook nog niet beginnen met fruithapjes want dat zou ook een allergische reactie kunnen uitlokken. maar wellicht is andere voeding wel een oplossing.

groetjes sandra
 
Terug
Bovenaan