voeding van kruidvat

Hey dames,

ik gebruik sinds een hele tijd de fles voeding van de kruidvat. Dat scheeld je bijna 4 euro op een pak!! in vergelijking met Nutrilon dan. Oke er zit iets minder in maar even goed scheeld dat een hoop.

Nutrilon heeft Kruidvat een proces aangedaan omdat ze hetzelfde produkt maken voor een lagere prijs. Kruidvat heeft dat proces gewonnen. Ik denk dan zo.... Als Kruidvat een voeding zou maken die slecht is, zou Nutrilon zich niet druk maken toch??

Mijn Brigitte gaat hartstikke goed op de voeding van Kruidvat. Het scheelt ons een hoop geld en ze krijgt goede voeding binnen.

Het is misschien voor jullie ook een aanrader. Je kan gewoon gelijk overstappen. Dus je hoeft het niet te mengen met de voeding die je nu gebruikt. Ik gebruikte eerst Nutrilon en had gehoord van het CB dat je gewoon overkon stappen. Tenzij je natuurlijk naar de voeding gaat van 6-12 maanden. Die is namelijk ff zwaarder en daar moeten de ukkies aan wennen.

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!!!

groetjes Guppie en Brigitte

PS: de voeding is heeeeel vaak uitverkocht bij Kruidvat, dat zegt toch ook wel genoeg!!!

hee.

ik heb ook gehoord dat de kruidvat voeding goede voeding is.
en idd ik zag laatst ook dat het uitverkocht was.
maar ik zou daar ook wel op over willen stappen.
ik gebruik nu nutrilon omneo, omdat joëlla haar voeding regelmatig terug spuugde met nutrilon standaard.
maar ik weet dus niet of je dan ook de soort omneo dus de specialere voeding hebt van het kruidvat merk?
en jah het scheelt je idd veel meer geld, vooral als je omneo gebruikt die kost 13 euro.
en aangezien ik er maar een weekje mee doe, is het behoorlijk aan de prijzige kant.
maar ik heb het wel voor me kleine meisie over, want sinds ik omneo gebruik spuugt ze minder vaak terug.

maar ik hoor het wel

groetjes Mama van Joëlla.

Hier een mamma die kruidvat voeding comfort gebruikt.
het is ongeveer 7 euro. maar er zit gelijk johannes broodpitmeel in. dus iets dikker.
en ik moet zeggen. ik ben blij dat ik er mee begonnen ben. super hoor.

Hoi hoi

Ik heb het ook gebruikt, maar bij Anne beviel het niet zo goed.

Ik heb nog 2 en een half pak ongeopend staan. (kruidvat comfort)

Interersse? Mail me dan even op moors188@zeelandnet.nl

Groetjes Chelly

Wij gebruikten ook de kruidvat melk tot de kinderarts koemelkallergie vaststelde en we over moesten gaan op speciale voeding.
Ook voor onze oudste dochter heb ik dit gebruikt en het beviel me prima.

Tip voor als het filiaal waar je de voeding koopt het regelmatig niet op voorraad heeft is te vragen aan de filiaalmanager of ze 1 of 2 dozen (waar dus de verpakkingen in zitten voor de verkoop) als reserve te houden zodat mensen niet in de knoop komen te zitten als het schap leeg is. In het filiaal bij ons in de buurt doen ze dit en als het schap dan leeg is kun je dus aangeven dat je nog iets nodig bent en halen ze dit uit het magazijn.
Ook kun je navragen op welke dag de levering binnen komt , als je dan wat nodig bent bel je die dag op zodat ze het vast voor je achteruit kunnen zetten.

Groet Xanthe

Terug
Bovenaan