voeding; veranderen of niet?

A

Anoniem

Guest
veranderen jullie het eea in je voedingspatroon?
zijn er dingen die je laat of juist wel neemt?

is het zo dat je dingen die je tijdens je zwangerschap niet mag (zoals rauw vlees ed) nu ook al niet eet of maakt dat nog niet uit?

ik hoor graag van jullie.

groetjes Femke

Hoi Femke,

ik denk dat het een persoonlijke keus is.

Ik ben getsopt met roken en drink geen alcohol meer. Meer om de kans om zwanger te worden te vergroten,
Ik drink normaal ongeveer 2,5 liter cola per dag en ook dat heb ik veminderd naar twee glaasjes s avonds en geen koffie meer om dezelfde reden.

Verder heb ik een hond die ingesmeerd moet worden met een hormoonzalf. Dat doe ik niet meer sinds we proberen zwanger te raken. Mijn mannetje heeft die taak liefdevol overgenomen.

Met eten hou ik nog geen rekening tot ik een positieve test in mijn handen heb.

succes

hoi,
ik namm de laatste tijd nog wel eens 1 glaasje alcohol,maar ook dat heb ik laten schieten.om de kansen te vergroten.
cola ben erg gek op,maar drink alleen cola als ik bij iemand op visite ben.maar dat wegens me migraine.
rauw vlees niet nodig pas als je 6 weken zwanger bent.dan gaat het pas bloed van je pakken.
slik gravitamon tabletten wegens de foliumzuur en vitamine kan ik wel gebruiken nu het herfst is.
o ja medicijnen voor de migraine gebruik ik niet meer.die blijven 2 weken in je bloed zitten.nu ik met me knie zit mag ik ook alleen paracetamol slikken.
op me werk ben erg voorzichtig met bepaalde producten.voor de rest doe ik alles/eet ik alles wat ik normaal ook doe.
gr marjan

ja wordt zo onderhand een duur grapje.
me potje is al bijna leeg,dan nog aantal keren die testen.
en dan niet te vergeten de ovulatietesten.2x die dure cb digitaal en toen eigen merk van etos.
ook nu zit ik heerlijk aan zak m en m .glas sap heerlijk.
vanmiddag had ik trek in een patat.maar wel vanavond me groente gegeten,kijk man lief hoef niet alles te weten he !!!!
gr marjan

Terug
Bovenaan