Voeding voor hongerige baby’s

Hoi allemaal!

Mijn zoontje van 3 maanden krijgt de Hero standaard. Ik ben op zoek naar de “forte” voeding van Hero, maar die bestaat niet (meer?). Heeft iemand enig idee wat ik het beste kan doen? Iemand ervaring? Ik wil de voeding voor hongerige baby’s voor mijn kleine jongen, alleen weet ik nu niet of het handig is om bijv. nutrilon forte te gaan mengen met Hero.

Hoi hoi! 
wij hebben destijds de overstap van Hero naar Nutrilon gemaakt om dezelfde reden. We zijn toen op volledig Nutrilon Forte over gegaan. Mengen had voor ons hongerlapje geen zin. Haha.  Succes! 

[quote quote=10611888]Hoi hoi! wij hebben destijds de overstap van Hero naar Nutrilon gemaakt om dezelfde reden. We zijn toen op volledig Nutrilon Forte over gegaan. Mengen had voor ons hongerlapje geen zin. Haha. Succes![/quote]
Bedankt voor je reactie! Hoe heb je het afgebouwd? Van Hero naar Nutrilon? Ik heb 2x gemengd (1 schepje forte). Bij de 2e keer viel het niet echt goed qua krampjes.. ? en hoe merkte je dat het mengen niet hielp? Tips zijn echt welkom, want s nachts zo vaak het bed uitkomen begint nu wel zn tol te eisen. 

Terug
Bovenaan