Hoi,
Ik ben met Kay destijds begonnen met Nutrilon Omneo tegen krampjes. Na 14 weken ben ik langzaam over gegaan naar de Standaard. Hij pikte dit goed op maar kon de 4 uur zonder voeding niet halen. Net als bij jou begon hij na 3 uur al moeilijk te doen. Ik ben dus sinds een week overgestapt naar Forte. Hij is er erg tevreden mee! Pas een klein half uurtje voor "flestijd" begint hij moeilijk te doen, tenzij hij druk bezig is en er schijnbaar aan vergeet te denken (de aansteller ).
Je kan gerust overstappen op Forte. Doe dat dan wel geleidelijk aan, dus steeds een schepje meer bij je oude vertrouwde voeding (teminste als je Nutrilon gebruikt).
In Forte zitten meer eiwitten die je kleine een meer verzadigd gevoel geven, maar zonder extra callorien. Het is ook iets dikker als de Standaard dus spuwen ze ook iets minder en moeten ze even iets harder werken voor de fles.
Ik vind het een aanrader! Maar bouw het rustig op. Je kindje 2 weken de tijd geven om aan een andere voeding te laten wennen,.. zo wordt geadviseerd.
Succes!
Esmé mv Kay (18 weken)