Voeding

<p>Onze dochter krijgt 5x 150cc met 5 schepjes poeder.</p><p>7 uur/ 11 uur/ 3 uur/ 7 uur en weer om 11 uur.</p><p>Nu is het zo dat als ze de fles van 7 uur krijgt gaat slapen en zo diep slaapt dat de fles van 11 uur er haast niet in gaat. Ze wordt dan echt om 2 a 3 uur snachts wakker voor de fles. Hoe kan ik dit het beste aanpakken ook als ik wil beginnen met rijstebloem.</p><p>Ze is 16 weken oud en weegt bijna 6 kilo</p>

Of kijken dat je de tijden tussen de flessen wat kan verlengen zodat de fles van 19.00u wat later komt? En miss 's avonds dan fles van 180+6 geven? Dan kan je hopelijk fles van 23.00u skippen en slaapt ze goed door?

[quote quote=10303973]De fles van 23 uur niet meer aanbieden en accepteren dat ze dan rond 2/3 uur ’s nachts komt?[/quote]
Oo ik vind het niet erg dat ze dan rond 2/3 uur komt maar hoe zit het dan bijvoorbeeld met rijstebloem. Moet ik dat dan bij de fles van 7 uur aanbieden?

Wat wil je bereiken met rijstebloem? Hier geprobeerd om mijn kindjes wat langer te laten slapen dmv rijstebloem, maar dar werkte totaal niet dus gauw weer mee gestopt. Het heeft echt geen toegevoegde waarde, ik zou het lekker weglaten.
Mijn jongste dochter is nu 7.5 maand en komt nog steeds 6 van de 7 nachten voor een nachtvoeding (helaas). Dit heb je echt niet perse in de hand door meer voeding te geven. Ze krijgt echt meer dan genoeg overdag maar wordt s nachts toch wakker en heeft dan echt ff 90cc nodig. Het is niet anders.

[quote quote=10303979] Oo ik vind het niet erg dat ze dan rond 2/3 uur komt maar hoe zit het dan bijvoorbeeld met rijstebloem. Moet ik dat dan bij de fles van 7 uur aanbieden?[/quote]
Geen idee haha. Geen ervaring met rijstebloem. Nooit het nut van in gezien eerlijk gezegd :)

Je kan ook gewoon pap fles doen , of de fles van 7 uur kleiner maken en dan die van 11 uur ietsjes groter 

Zou de fles van 11 uur wegdoen en dan een tijdje door met wanneer ze wél komt s nachts. Dit zal doorschuiven naarmate ze meer gaat slapen. Ik zou de rijstebloem in de fles van 7 uur doen en dan een grotere hoeveelheid melk. Krijgt ze al oefenhapjes? Als fles niet werkt kan je een bordje met rijstebloem voor t slapengaan proberen. Dit werkt bij ons t beste je gaat ook veel zoeken naar een goede speen trust me. Als t met een bordje gaat zou ik dat zeker aanraden :)

Terug
Bovenaan