<p>Hoi hoi,</p><p>sorry voor alle vragen alvast?</p><p>Mijn zoontje huilde vandaag voor de tweede keer hysterisch. Voor hem is dat niet normaal.. Hij had vandaag ook 2x een harde keutel.</p><p>Ik heb het idee dat het door de voeding komt. We zijn sinds kort, naar forte 2 gegaan omdat hij 6 maanden is. Maar daar zit ook rijstebloem in. <br />Wellicht ligt het daaraan? De forte 2 mengt ook heel slecht.. veel klonten, iemand ervaring mee? Ik heb de flessenwarmer ook al langer ingesteld zodat het water warmer zou zijn, maar nog geen succes..</p><p>Door de klonten komt hij ook niet meer goed door het ventiel. (Dr. Brown) </p><p>Nu heb ik het idee om dan terug te gaan naar de normale nutrilon 2. Hij krijgt ook fruithap en groentepap. Daar zit hij natuurlijk wat voller van. Zou dat gewoon kunnen of moet ik dat overleggen?</p><p>—-</p><p>Vanaf wanneer lieten jullie flessen vervallen? Hij is dus 6 maanden en zit nog steeds op 5 flessen van 200 ml. Al geprobeerd om de fles van 23:00 te laten vervallen maar dan komt hij alsnog zelf rond die tijd of ergens in de nacht. Kan ook zijn door het sprongetje waar hij in zit. Misschien erna nog eens proberen?</p><p>Hoeveel moet hij eten om een fles te laten vervallen? </p><p> </p><p> </p>