voeding

goedemorgen,

Ik had even een vraagje naomi drinkt nu per voeding 90 cc maar als ik sommige verhalen lees dan drinken die kindjes veel meer nou heeft naomi een hele moeilijke start gehad en heeft ze 8 dagen op d ekinderafdeling gelegen odat ze niet dronk en alles uitspugde nou was mijn vraag of ze niet te weinig drinkt want vaak komt ze een half uur eerder.

En dan had ik nog een vraag hoeveel voedingen moet ze per dag hebben ik vind het allemaal zo onduidelijk. ze krijgt er nu 7 en ze komt elke nacht twee keer.is dit normaal.

alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes melanie

Hoeveel weken is ze eiegenlijk?
En als ze haar fles op heeft, vraagt ze dan om meer, dit merk je door het huilen achteraf
of door gulzig haar speen te vragen.

Groetjes Sandra

hoi hoi

ze is dinsdag drie weken oud.
en inderdaad neemt ze gulzig haar speentje.

kan ik haar dan ineens 120 cc geven of moetik dat langzaam op bouwen

groetjes melanie

Volgens mij kan je bij cb een foldertje krijgen waar precies in staat hoeveel ze maximaal mogen drinken en minimaal moeten drinken.
Vanaf twee weken 480cc - 660cc Vanaf 4 weken 550cc - 750cc.
Ik heb me er nooit heel erg strikt aan gehouden, maar het is handig als richtlijn
Ivy

Hoi,

Als je iets meer in de fles doet is het verstandig om langzaam op te bouwen. Zeker voor zo'n kleintje. Ik zou eerst van 90 cc naar 100 ccgaan daarna een paar voedingen aankijken, wilt ze meer dan kun je naar 120 cc. Maar bel even je CB en vraag hoeveel ze mag hebben op een dag. Want je kijkt naar de leefdtijd van de kleintjes, gewicht en totaal wat ze mag hebben. En dat te verdelen over 7 flessen.

Het is normaal dat je kleintje nog nacht voeding wil. Ze geeft van zelf wel aan wanneer ze in de nacht niet meer komt. Ik voede Kevin 's nacht altijd op verzoek en overdag op de klok en dat werkt prima.

Liefs, Loekie & Kevin 4mnd

Terug
Bovenaan