voeding

Mijn zoontje is nu 6 weken oud en heeft erg veel last van krampjes(een veel voorkomend probleem)nu hebben we al van alles geprobeerd cinababy,venkelthee,op de zij leggen in bed enz, maar die ene goeie tip hebben we nog niet gekegen.Wie heeft hier ervaring mee en kan ons verder helpen met ons probleem.
 
Vriendinnen van mij zweren bij sab simplex. Dat is in Duitsland vrij te koop in elke apotheek (je kunt het ook via internet bij een duitse apotheek bestellen. Ik heb nog wel een (email)adres als je dat wilt, maar dat moet ik dan even zoeken. Laat hier even een berichtje achter als je interesse hebt)
Het zijn druppeltjes die je in de flesvoeding doet. Of bij borstvoeding, vlak voor de voeding op een lepeltje geeft.
Mijn zoontje heeft nooit krampjes gehad, dus zelf heb ik er geen ervaring mee.
Maar ik ken er dus genoeg die hier echt baat bij hebben (1 van hen heeft een broer die kinderarts is in Duitsland en die raadde dit destijds aan geloof ik)

Succes!!
 
afgelopen weekend zijn wij ook de wanhoop nabij geweest en zijn we zelfs naar de eerstehulp gegaan midden in de nacht. 10 dagen en nachten hebben we estafette gedaan om de baby tot bedaren te krijgen. heftige krampjes, pijnlijke stoelgang en winderigheid waren de zichtbare verschijnselen. De kinderarts wist ons te vertellen dat het een structureel probleem was met de voedingen.ofwel, onze baby kon de hoeveelheden voeding niet aan, en z'n darmen waren overwerkt.een paar dagen wat minderen met voeding en wat ruimere tussentijden moesten wonderen doen. en jawel, hij kreeg echt pas om de 4 uur een voeding(ik voed hem nog aan de borst) en wel zo lang als hij wilde. nu, 3 dagen later, niks geen klachten meer. langzaam gaan we weer terug naar de 3 uur, maar gelijdelijk aan! Je kunt het allicht proberen, een beetje honger is minder erg dan allerlei medicijnen voor een baby!! succes
 
Hoi,

Ook mijn baby (nu ruim 3 maanden) heeft erge last (gehad) van darmkrampjes. Hij sliep nog geen 3 uur per etmaal en gilde het uit van de pijn. We hebben ook alles geprobeerd: ABC Dophilus, Cinababy, venkelthee, andere voedingen, bed een beetje schuin omhoog, kruik in zijn bedje, langzamere spenen, etc....
Het enige wat bij ons hielp was inbakeren. Daar werd hij erg rustig van en kon dan met zijn krampjes inslaap vallen. We doen het nog steeds en hij heeft bijna geen pijn meer en slaapt ontzettend goed. Nou zeggen ze ook dat krampjes vanzelf weggaan met 3 maanden. Dat klopt wel hoor, na 3 maanden zijn de meeste kwaaltjes bij baby's weg. Good luck!!!!
 
hai mijn zoontje van zeven weken had ook veel last van krampjes .nu op aanraden van het cb ben ik met omneo1 begonnen ,hij heeft nu nog wel iets krampjes maar lang niet zo veel meer .hij is ook een stuk vrolijker .Misschien dat het bij jou kindje niet helpt maar je kan het altijd proberen vraag ernaar bij het cb.nou hopelijk helpt het jou ook groetjes martina
 
Terug
Bovenaan