Gijs is nu 3 1/2 maand. Hij krijg 5 flessen van 180 cc. Om pm. 11 uur s'avonds moet ik hem nog wakker maken voor de laatste.
Is dit nodig of moet ik die 180 cc verdelen over de andere 4 flessen?
Hij zit ongeveer op 980 cc per dag. Maar het mooiste zou zijn dat hij bijvoorbeeld om 19.00 uur de laatste krijgt zodat hij doorslaapt tot de volgende ochtend.
Is het verstandig om dit geleidelijk op te bouwen of kan ik hier gelijk mee beginnen?
Ook vindt ik het onduidelijk of hij straks bij 4 maanden nu wel of geen groente moet krijgen.
Hij krijgt nu om 10.00 uur in de ochtend 2 theelepels fruit.
Hoe weet ik nu of mijn kind dit nu al nodig heeft?
Ik wil ook niet teveel gaan geven, want Gijs doet zijn naam eer aan. Een lekker flink manneke (holle bolle gijs).
Is dit nodig of moet ik die 180 cc verdelen over de andere 4 flessen?
Hij zit ongeveer op 980 cc per dag. Maar het mooiste zou zijn dat hij bijvoorbeeld om 19.00 uur de laatste krijgt zodat hij doorslaapt tot de volgende ochtend.
Is het verstandig om dit geleidelijk op te bouwen of kan ik hier gelijk mee beginnen?
Ook vindt ik het onduidelijk of hij straks bij 4 maanden nu wel of geen groente moet krijgen.
Hij krijgt nu om 10.00 uur in de ochtend 2 theelepels fruit.
Hoe weet ik nu of mijn kind dit nu al nodig heeft?
Ik wil ook niet teveel gaan geven, want Gijs doet zijn naam eer aan. Een lekker flink manneke (holle bolle gijs).