voeding

hallo, mijn zoon van 10 weken heeft veel moeite met zijn ontlasting; hij poept eens in de paar dagen en heeft hier veel last van , hij voelt zich prima bij 1x per dag maar dat lukt niet echt ik doe al olie door zijn voeding,
dat helpt ietsje maar hij perst zich een hoedje de hele tijd en heeft pijn.hij krijgt friso normaal ,dat gaat het beste . de comfort werd het alleen maar erger van. heeft iemand tips??
 
hallo wij hebben het zelfde gehad en deden ook 10ml water extra bij de voeding.na 4 uurtje ongeveer poepte ze gewoon
succes ik weet hoe vervelend dat is
 
Wij hebben de friso comfort gemengd met friso normaal.Wij hadden ook last van dunnen luiers van de comfort maar nu ik het meng heeft hij 1 keer per dag een gewone poepluier
 
wij hebben hier al vanaf het begin last van en onze kraamhulp gaf het advies om het te stimuleren met een termometer,klinkt heel zielig maar het werkt perfect en hij heeft er geen last of pijn van. De thermometer insmeren met vaseline en dan in de anus zachtjes heen en weer halen. meestal na een paar keer komt de ontlasing en is het mannetje gelijk weer vrolijk. en de voeding klaarmaken met 3 op 100cc i.p.v 3 op 90cc werkt ook goed ik doe beide. sucses
 
Mijn zoontje van 8 weken had ook erge last met zijn ontlasting, mij werd lactulose siroop aanbevolen door de huisarts (verkrijgbaar bij apotheek).Olie raden ze daar sterk af eveneens de thermometer, omdat ze hier luie darmen van kunnen krijgen.
Zelf heb ik het zo'n 5 dagen gebruikt en nu gaat het vanzelf helemaal goed.succes
 
Terug
Bovenaan